Apple Music samletråd

Diskuter iTunes for Mac

Re: Apple Music samletråd

Innleggav Coswordo » tir 30.06.2015 19:19

Hei.
Hvor finner jeg dette på iPhone med iOS 8.4? :)
medlem i 180 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav lazor » tir 30.06.2015 19:40

Etter drøye 5min med trykking, så ser jeg at dette er veldig dårlig satt sammen pr. nå. Er ingen muligheter noe som helst, annet enn å høre på deres radio å ett snevert valg av @connect. Meget begredelig start for apple musikk, desverre.
medlem i 181 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav mortengutt » tir 30.06.2015 21:12

Ser også at de har forbedringspotensiale på en del ounkter og dette kommer nok fortløpende tenker jeg. De tilbyr jo 3 måneder gratis, så da kan man jo finne seg litt i at ikke alt er knirkefritt.

MEN jeg skulle gjerne hatt alle spotifylistene mine over på Apple Music - om noen kommer over en lett måte å gjøre ette på må dere gjerne dele :)
medlem i 222 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav ch_knapp » tir 30.06.2015 21:13

@lazor Jeg vet ikke helt hva mer du ønsker. De har all musikken, og mange muligheter til å oppdage ny musikk. Sammenliknet med Spotify mangler det det sosiale aspektet. Sammenliknet med Wimp/Tidal mangler det lydkvaliteten. Men foreløpig ser det lovende ut for "discoverability" og det å kurere et eget bibliotek, som kanskje er det viktigste og det vanskeligste når du har all musikk tilgjengelig.

Jeg er positivt overrasket.

http://www.theverge.com/2015/6/30/88693 ... s-on-video

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav jerry.c.bush » tir 30.06.2015 21:45

Jeg vil ha dette på Macene med iTunes. Noen som vet noe mer om det pr nå? Må vi vente på neste lansering av OS X for å få det på Macene?

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav Superhai » tir 30.06.2015 22:01

jerry.c.bush skrev:Må vi vente på neste lansering av OS X for å få det på Macene?

Sikkert, men det er en lang tråd på apple sine forumer hvor noen som har vært i kontakt med Apple support at det skulle være klar før 14.00, og da er det vel antagelig SF-tid, som burde være om knappe timen... Så får vi se.
medlem i 131 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav nightking » tir 30.06.2015 22:33

Noen som vet enkle måter å få spotifylister over??
medlem i 188 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav lazor » tir 30.06.2015 22:38

ch_knapp skrev:@lazor Jeg vet ikke helt hva mer du ønsker. De har all musikken, og mange muligheter til å oppdage ny musikk. Sammenliknet med Spotify mangler det det sosiale aspektet. Sammenliknet med Wimp/Tidal mangler det lydkvaliteten. Men foreløpig ser det lovende ut for "discoverability" og det å kurere et eget bibliotek, som kanskje er det viktigste og det vanskeligste når du har all musikk tilgjengelig.

Jeg er positivt overrasket.

http://www.theverge.com/2015/6/30/88693 ... s-on-video


Den filmen der var veldig informativ, det er bare det at jeg finner ikke det han snakker om. På min iphone har jeg ikke "for you", så jeg kan ikke velge hvilke artister jeg liker, hvilken musikk jeg foretrekker osv osv. Min Music app er veldig begrenset.. hvorfor?
medlem i 181 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav nightking » tir 30.06.2015 22:41

Jeg får ikke til iCloud musikkbibliotek. Flere som sliter? Tenkte å gjøre noen sanger tilgjengelig som frakoblet. Men får ikke det til. Hva gjør jeg feil?

Bilde
Bilde
medlem i 188 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav Zeke1983 » tir 30.06.2015 22:53

Meget fornøyd med
Utvalget! Bedre enn wimp/tidal for min smak!

Minus for lavere kvalitet dog..

Men : er det noen som kan si meg om man kan lagre favorittartister alfabetisk? Og hvor man evt finner dette? Er der kun album man kan lagre som favoritter..?
medlem i 134 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav ch_knapp » tir 30.06.2015 23:15

@lazor Du har oppgradert til 8.4? Og valgte å starte et Apple Music-abonnement når du åpnet Musikk-appen?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav panopaul » ons 01.07.2015 9:21

Sliter veldig med å få tilgang til funksjonen "flere høyttalere" i iTunes på Mac etter oppdatering. Kommer til via Remote-appen på mobil, men der skjer det nesten aldri noe når jeg velger kilder. Har koblet opp med en Apple-TV i stuen, samt to Airport Expresser i to andre rom. Ofte må jeg gå inn manuelt å velge dette fordi en eller flere faller ut - som oftest Apple TV-en i mitt tilfelle. Når jeg forsøker gå inn via Mac for å velge en eller flere høyttalerkilder, lukkes vinduet ved høyreklikking før jeg får valgt. Litt frustrerende, kjenner jeg.
medlem i 249 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav NorEss » ons 01.07.2015 10:25

Er det noen som får til å legge sanger til i Playlist?

Hos meg får jeg valgt sanger å legge til, men de forsvinner fra spillelisten når jeg trypper "Ferdig"...
medlem i 188 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav jeanthemean » ons 01.07.2015 11:49

Jeg får heller ikke lagt til sanger i en playlist.
Hadde trua på denne tjenesten fra Apple, men den må forbedres KRAFTIG skal den ha en sjanse mot Spotify. !!

Altså når de lanserer en strømmetjeneste der man ikke har mulighet til å lage egne playlister, det må sies å være kraftig skivebom.
medlem i 192 måneder
 

Re: Apple Music samletråd

Innleggav NorEss » ons 01.07.2015 13:38

Angående sanger som ikke vises i playlists...

Fant følgende på Apple Discussion:
Go into playlists, click on playlists at the top where the drop down arrow is and unselect 'show music available offline' Done.
medlem i 188 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]