høytaler-ikon i iTunes borte

Diskuter iTunes for Mac

høytaler-ikon i iTunes borte

Innleggav bla2785 » man 15.12.2014 13:16

Hei, plutselig forsvant ikonet inne på iTunes (det som er til venstre for info der sangtittel, artist etc kommer frem) der jeg kan velge om jeg vil høre avspilt musikk direkte på mac`en (macbook pro), eller om jeg klikker på airportverktøy, og får musikken trådløst overført til musikkanlegget.
Er det noen som har vært ute for dette, og vet hva en "grønnskolling" som ikke er datakyndig kan gjøre så jeg kan spille musikken min over musikkanlegget hjemme igjen? :-) takker på forhånd for alle innspill som kan hjelpe meg med dette! :-D
medlem i 177 måneder
 

Re: høytaler-ikon i iTunes borte

Innleggav jokkmokk » man 15.12.2014 19:59

mest sannsynlig vil en restart av ruter og airport gjøre susen
medlem i 136 måneder
 

Re: høytaler-ikon i iTunes borte

Innleggav panopaul » tor 09.04.2015 14:15

Opplever det samme. Veldig mye hyppigere nå i det siste enn før. Er i ferd med å droppe iTunes for annet enn å overføre musikk til mobil og heller utelukkende spille vinyl når jeg hører på musikk hjemme. Flett umulig å spille ti låter sammenhengende via stream uten at en høyttaler detter ut en eller flere ganger. Og nei, det er ikke noe galt med nettet mitt, har fiber og det er svært stabilt. Opplever heller aldri lignende ved bruk av andre strømmetjenester (som Netflix, etc).
medlem i 249 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]