Se kjøpte filmer "live"

Diskuter iTunes for Mac

Se kjøpte filmer "live"

Innleggav mactiss » søn 16.11.2014 9:49

Hei, har prøvd meg på et første kjøp av film ii Itunes. Er det mulig å streame denne filmen "live" uten å først måtte laste den ned til enten mac eller ipad. Når jeg kjøpte ble jeg loset igjennom så jeg lastet den ned på Ipaden, men det er så lite plass på Ipaden at det er å foretrekke å streame den om dette er mulig?
Fikk nesten inntrykk av at en må laste den ned, med regner med å kunne se filmen uten å ha den liggende lokalt?
medlem i 129 måneder
 

Re: Se kjøpte filmer "live"

Innleggav mactiss » tir 18.11.2014 14:09

Om jeg prøver å se filmen på aple-tv ser det ut som at jeg "streamer" filmen, for på denne må jeg ikke laste den ned først.

Noen som vet hvordan dette er på ipad/iphone/mac?
medlem i 129 måneder
 

Re: Se kjøpte filmer "live"

Innleggav Chiang Mai 1963 » tir 18.11.2014 22:46

Ikke så rart, Apple-TV er jo en streameboks. Den har bare mellomlager, altså lagrer midlertidig mens du ser.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Se kjøpte filmer "live"

Innleggav mactiss » ons 19.11.2014 10:26

Hei, og takk for svar!
Altså, må en laste ned filmene for å kunne se de på enten mac/iphone/ipad? Har ikke disse enhetene et slikt mellomlager slik som Apple tv?
medlem i 129 måneder
 

Re: Se kjøpte filmer "live"

Innleggav Chiang Mai 1963 » ons 19.11.2014 11:54

Jeg har i alle fall vært nødt til å laste ned filmene for å se dem på Mac eller iPad. På Mac er det vel sånn at jeg kan se den mens den laster ned, men den blir jo liggende på Macen etter at jeg har sett den.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]