iTunes til iPhone - noen sanger vil ikke bli med over

Diskuter iTunes for Mac

iTunes til iPhone - noen sanger vil ikke bli med over

Innleggav Watson » ons 22.10.2014 11:51

Jeg får lagt over de aller fleste, men ikke alle sangene fra iTunes på ny iMac (med Yosemite) til iPhone5S (oppgradert iOS8). Sangene jeg ikke får lagt over, ligger grå med en stiplet sirkel i iTunes på Macen.

Jeg er takknemlig om noen vet hvorfor det skjer - og enda mer hvis noen har en løsning.

Jeg har tatt et skjermbilde, men vet ikke hvordan jeg får lastet det opp i forumet ...
medlem i 180 måneder
 

Re: iTunes til iPhone - noen sanger vil ikke bli med over

Innleggav jerry.c.bush » ons 22.10.2014 16:58

Her kan du se hva de forskjellige ikonene i iTunes betyr: http://support.apple.com/kb/TS4124?view ... cale=en_US

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: iTunes til iPhone - noen sanger vil ikke bli med over

Innleggav Watson » ons 22.10.2014 19:38

Takk for oversikten! Riktignok var ikke den stiplede sirkelen med, men dette satte meg på sporet. Etter å ha søkt litt på "dotted circle" og "dashed circle", som det tydeligvis heter, fant jeg ut at det har med ledig minne å gjøre. Det var 10GB minne ledig på telefonen, men i iTunes er det visst også slik at man må trykke på "Innstillinger" og velge "Reserver plass for diskbruk". Den sto i 0 til meg. Med en gang jeg skjøv på spaken, trillet sangene inn.

Hvis andre har glede av dette, fant jeg "Innstillinger" slik i iTunes 12:
-klikk på iPhone-symbolet, så du ser innholdet på mobilen din i iTunes
-klikk på Musikk under "På min enhet"
-klikk på Innstillinger nederst til høyre

jerry.c.bush skrev:Her kan du se hva de forskjellige ikonene i iTunes betyr: http://support.apple.com/kb/TS4124?view ... cale=en_US
medlem i 180 måneder
 

Re: iTunes til iPhone - noen sanger vil ikke bli med over

Innleggav dakri » søn 13.09.2015 14:50

Takk, Watson. Dette har vært en stor frustrasjon for meg også. Nå med ny iPhone6 tenkte jeg at problemet skulle forsvinne - men neida... Men kjente ikke til innstillingene du viste til! Flott at du delte den!

Brukerens avatar
medlem i 143 måneder
 

Re: iTunes til iPhone - noen sanger vil ikke bli med over

Innleggav carsten2 » søn 13.09.2015 18:08

Jeg får ikke med albumbilder på film på en ny iPod Touch.
Det viser alle filmer, men kun tekst, ikke selve albumbilde som jeg har lagt inn via iTunes, de viser ellers fint i iTunes
medlem i 174 måneder
 

Re: iTunes til iPhone - noen sanger vil ikke bli med over

Innleggav carsten2 » tir 15.09.2015 14:32

Jeg forstår meg ikke på disse innstillinger, får ikke opp disse heller, er det kun på iCloud Match?
medlem i 174 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]