iTunes og utropstegn - oppdatert Mavericks

Diskuter iTunes for Mac

iTunes og utropstegn - oppdatert Mavericks

Innleggav Fua » fre 07.02.2014 16:04

Har oppdatert til Mavericks. Virker bra. Bortsett fra, når jeg åpner iTunes 11.1.4 ser jeg alle låter opptrer sortert på vanlig vis. Når jeg forsøker å spille av én låt, får jeg utropstegn til venstre for låt og melding om at denne ikke finnes og lurer på om jeg vil finne den. Da kan jeg hente originalfil (fra ekstern disk) og få den spillbar i itunes på vanlig vis. Altså ingenting er borte, bare ikke "aktivisert". Det er jo for så vidt greit, men jeg kan jo ikke gjøre det med en-og-en låt når jeg har MANGE tusen låter.

Noen som vet hvordan jeg "masse-aktiviserer" hele itunsbiblioteket?

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: iTunes og utropstegn - oppdatert Mavericks

Innleggav jerry.c.bush » fre 07.02.2014 19:23

Når du velger å finne en låt så vil den også spørr deg om du vil gjøre det med tilsvarende låter. Da svarer du ja.
Har hatt tilsvarende problem tidligere og alltid når mappen med musikk ligger på en ekstern disk og iTunes mappen ligger internt på maskinen eller på en annen ekstern disk enn den som selve musikken ligger på. Om du har alt, som tilhører iTunes, samlet under mappen iTunes så skjer ikke dette.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: iTunes og utropstegn - oppdatert Mavericks

Innleggav Fua » man 10.02.2014 12:41

Takk for svar jerry.c.bush.

Har gjort det du skriver tidligere. Jeg gjør det igjen og lite eller intet skjer. Ikke hver gang jeg får dette spørsmålet heller og når jeg får spm sier jeg naturligvis JA! Mener å huske at det var en annen måte å komme rundt dette på problemet på.

Alt som tilhører iTunes ligger under denne mappen, men altså på ekstern disk. Dette hart ikke vært noe problem tidligere. Har forøvrig også hatt dialog med Applesupport som prøver å hjelpe til. Veldig rart at de ikke har en standard fremgangsmåte for å løse dette?

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]