Refusjon av feil kjøp iTunes?

Diskuter iTunes for Mac

Refusjon av feil kjøp iTunes?

Innleggav Dorkfish » ons 01.01.2014 11:05

Har kjøpt i en app for datteren min på hennes iPad. Men under bekreftelse og kjøp måtte jeg inn og registrere et nytt bankkort og når visa var over fikk jeg bekjed om at kjøp var fullført. Så får jeg faktura fra Apple at jeg har kjøpt den 2 ganger. Det var da ikke meningen. Og når jeg prøver å finne uta hvordan jeg kan få pengene tilbake trykker jeg på "Rapporter et problem" og kommer til en side der det bare står: Denne funksjonen er foreløpig ikke tilgjengelig i landet eller regionen din. Prøv på nytt senere.

Ærlig talt, er dette en brukervennlig løsning? Å bare ikke tillate refusjon av ting man ikke ville kjøpe?
Noen som har en annen løsning?

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Refusjon av feil kjøp iTunes?

Innleggav nightking » ons 01.01.2014 13:13

Anbefaler å sende en melding til itunes support. De er super hjelpsomme å svarer rimelig kjapt! Anbefales. Gjort dette selv ang noe kjøp jeg hadde fått slettet. Detta ordnet de med en gang. Husk å send med kopi av ordrenummret på den ordren den appen er på. Dette finner du i itunes
medlem i 189 måneder
 

Re: Refusjon av feil kjøp iTunes?

Innleggav weben » ons 01.01.2014 21:35

Jeg fikk refundert penger etter at jeg greide å kjøpe en sang 2 ganger. Det gikk helt knirkefritt etter en Mail til Apple sin support, så det burde ikke være noe problem :). Du må dog skrive mailen på engelsk da Apple ikke har norsk supportavdeling.
medlem i 138 måneder
 

Re: Refusjon av feil kjøp iTunes?

Innleggav nightking » tor 02.01.2014 1:03

stemmer. Google translate er fint hvis du ikke er helt rå på engelsk og trenger hjelp!
medlem i 189 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron