iTunes in the Cloud problemer!

Diskuter iTunes for Mac

iTunes in the Cloud problemer!

Innleggav latrysva » fre 13.12.2013 16:32

Hei. Mine tidligere kjøp via iTunes var lagret på Macbook Pro'en til iTunes Match og iTunes in the Cloud ble tilgjengelig. Rett etter at jeg fikk med meg at tjenestene var lansert her til lands ble kjøpene mine på Mac slettet. Musikken jeg har kjøpt ligger i iCloud når jeg sjekker kontoen og "purchased" på både Mac og iPhone i ettertid av slettingen som jeg da forventet at det skulle. Problemet ligger f.o.m her! Når jeg prøver å laste ned en av mine tidligere kjøp, får jeg bare feilmeldingene om at "The item you tried to purchase is not available" på iPhone og "This item is temporarily unavailable" på Mac. :-(

Så, er dette noe som kan fikses på en eller annen måte, eller er det noe som flere sliter med? =-O

Edit: Selv har jeg ikke kjøpt iTunes Match, men man må da ikke abonnere på dette for å kunne laste ned kjøp gjort via iTunes Store?
Sist endret av latrysva den lør 14.12.2013 15:27, endret 2 ganger.
medlem i 153 måneder
 

Re: iTunes in the Cloud problemer!

Innleggav vintris » fre 13.12.2013 22:03

Sliter også med "temporary unavailable" meldingen. Og iPad og iPhone vil heller ikke laste ned musikk fra icloud. Har ikke kjøpt iTunes Match enda, så mitt problem er utelukkende med iTunes in the cloud, som rett og slett ikke virker!
Er det noen som i det hele tatt har fått iTunes in the cloud til å virke?
medlem i 189 måneder
 

Re: iTunes in the Cloud problemer!

Innleggav ParaDroid » man 16.12.2013 15:18

Samme problemet her både på iOS og Mac. Dette holder rett og slett ikke. Får meg til tenke på et utsagn Steve Jobs hadde om at de lovlige alternativene(bl.a iTunes) måtte være bedre på alle områder enn de ulovlige alternativene hvis de skulle kunne konkurrere...Jeg kjøper ihvertfall ikke samme album to ganger!

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]