iTunes Match vil ikke matche

Diskuter iTunes for Mac

iTunes Match vil ikke matche

Innleggav Hilde Haa » tir 10.12.2013 15:47

Hei! Noen andre som opplever at de ikke kommer seg gjennom oppsettstrinnene i iTunes Match?

Når du velger at maskinene din skal "addes" til iTunes Match så starter den opp en 3-trinnsprosess:

1. Gathering information about your iTunes library
2. Matching your music with songs in the iTunes Store
3. Uploading remaining songs and artwork

Det er i trinn 2 det stopper opp hos meg. Jeg har 14.600 sanger og den kommer aldri lenger enn til 3-4.000 sanger før den stopper helt opp. Og der står den i timesvis. Det eneste som hjelper er å lukke iTunes og starte den opp igjen, og da går trinn 2 igang igjen helt fra scratch, men kommer fortsatt ikke lenger enn til 3-4.000. Jeg har prøvd dette 5 ganger nå.

Aaarrrgh! :-( Noen som kjenner til problemet og forhåpentligvis en løsning?! :)

Brukerens avatar
medlem i 131 måneder
 

Re: iTunes Match vil ikke matche

Innleggav Chiang Mai 1963 » tir 10.12.2013 18:53

Jeg har verdens tregeste internettlinje, men nå er trinn 2 kommet til rundt 18 000 sanger av ca. 22 500. Den sto veldig lenge stille i formiddag (et par timer, kanskje?), men jeg bare lot den stå, og til slutt snegla den seg videre.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: iTunes Match vil ikke matche

Innleggav Hilde Haa » tir 10.12.2013 22:19

Ja, den fikk omsider fullført hos meg også - etter mer enn 10 forsøk og utrolig mange timer! Så gikk den løs på å trinn 3, og tror du fan ikke at den at frøs også der. Og når jeg etter mange timer stengte ned iTunes og startet opp på nytt så påsto iTunes Match at Mac'en nå var en ny maskin med et annet iTunes-bibliotek og så startet den helt på null!!!

Jeg blir så inn i helvete rasende på Apple og denne amatørmessige tjenesten at jeg får lyst til å kaste alt Apple-ustyret rett i dass! :-(

Nå er det rett før jeg driter i hele iTunes Match og forlanger pengene tilbake!

Brukerens avatar
medlem i 131 måneder
 

Re: iTunes Match vil ikke matche

Innleggav KnethJensen » tir 10.12.2013 22:24

Det er vel bare litt startproblemer for Apple her hjemme.. litt tålmodighet fra din side så løser det seg. Du er sannsynligvis ikke den eneste som ønsker å Matche dine mange tusen sanger så noe ustabilt vil det være..

Du må gjerne sende meg alt Apple stæsjet ditt istedet for å skylle det ned i do forresten ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: iTunes Match vil ikke matche

Innleggav Hilde Haa » tir 10.12.2013 22:31

Hehe beklager raseriutbruddet.. jeg avventer dass-løsningen, prøver i stedet en eller to ganger til, og lover at du skal få stæsjet før dassen får det om det går så langt at jeg begynner å demontere i ytterligere raseri! ;)

Brukerens avatar
medlem i 131 måneder
 

Re: iTunes Match vil ikke matche

Innleggav KnethJensen » tir 10.12.2013 22:35

Hilde Haa skrev:Hehe beklager raseriutbruddet.. jeg avventer dass-løsningen, prøver i stedet en eller to ganger til, og lover at du skal få stæsjet før dassen får det om det går så langt at jeg begynner å demontere i ytterligere raseri! ;)


8-) skjønner godt du blir forbanna :) tvi tvi

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: iTunes Match vil ikke matche

Innleggav Hilde Haa » fre 13.12.2013 0:19

Da gikk det endelig i boks litt tidligere i kveld - etter 2,5 døgn med masse stopp og restart av matchingen/opplastingen! Hurra! :D

Brukerens avatar
medlem i 131 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere