iTunes Match er kommet til Norge

Diskuter iTunes for Mac

Re: iTunes Match er kommet til Norge

Innleggav Autoxave » man 09.12.2013 23:03

Ja, endelig, det var på tide. Men ser frem til Spotify/Wimp løsning fra Apple etterhvert.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: iTunes Match er kommet til Norge

Innleggav vintris » tir 10.12.2013 0:15

Endelig!!!
medlem i 189 måneder
 

Re: iTunes Match er kommet til Norge

Innleggav SimonMee » tir 10.12.2013 0:30

Ser ut som de bruker kvelden på å klargjøre. Får i alle fall ikke lastet ned tidligere kjøpte sanger... Men bra det endelig skjedde! :)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: iTunes Match er kommet til Norge

Innleggav Skogsguden » tir 10.12.2013 0:32

Hvorfor skal vi forbrukere velge iTunes Match?

For det første begrenser tjenesten seg til kun den musikken du har fra før.

For det andre er lydkvaliteten merkbart dårligere enn Wimp HIFI.

For det tredje koster det altså 50 kroner mer i måneden enn Wimp HIFI, som gir deg begrensningsfri streaming av musikk i CD-kvalitet og 150 kroner mer enn Spotify sin tjeneste, som også har bedre lydkvalitet, og millioner av musikkfiler.

Her forstår jeg ikke hva Apple tenker med. Skal de konkurrere, så må de ha noe å konkurrere med.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

iTunes Match er kommet til Norge

Innleggav krokan » tir 10.12.2013 0:56

Koster kr 249 pr år, ikke pr måned :-)

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: iTunes Match er kommet til Norge

Innleggav Skogsguden » tir 10.12.2013 2:19

Joda, men likevel. Jeg spør meg selv om tiden har passert en tjeneste som dette.

Den var interessant da den ble lansert i USA for flere år siden, men tiden går fort innenfor dette feltet.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: iTunes Match er kommet til Norge

Innleggav heisveis » tir 10.12.2013 7:04

Tro om dette betyr at vi snart får iTunes Radio?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: iTunes Match er kommet til Norge

Innleggav Chiang Mai 1963 » tir 10.12.2013 12:02

Skogsguden skrev:Joda, men likevel. Jeg spør meg selv om tiden har passert en tjeneste som dette.

Den var interessant da den ble lansert i USA for flere år siden, men tiden går fort innenfor dette feltet.


Det er to år siden dette ble lansert i USA.

Noen vil nok føle at det er for sent. Selv har jeg ventet på denne dagen med lengsel - og jeg er kjempefornøyd med at dagen endelig er her. Nå gjelder det bare at det faktisk fungerer, så kommer jeg til å smile fra øre til øre til langt over nyttår. :)

Kommer neppe til å slutte å abonnere på Spotify likevel, hører en del musikk der jeg ikke har tatt meg bryet med å kjøpe.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: iTunes Match er kommet til Norge

Innleggav jerry.c.bush » tir 10.12.2013 14:42

Dette har også jeg ventet lenge på. Lurte en god stund på om jeg skulle bruke min Amerikanske konto til dette, men valgte å ikke gjøre det.
Det er så sinnsykt mye musikk som ikke finnes på hverken Wimp eller Spotify at dette er en meget gledelig nyhet. Men, om det begrenser seg til 25000 spor så sliter jeg litt likevel.
En måte å ordne det på kan være å dele opp biblioteket til flere bibliotek der jeg velger ut det jeg vil ha tilgjengelig på Match i ett av disse. Kanskje...?
Uansett noe som har vært savnet.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: iTunes Match er kommet til Norge

Innleggav Chiang Mai 1963 » tir 10.12.2013 18:55

Må huske på at spor du eventuelt har kjøpt i iTunes ikke regnes med blant de 25 000.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere