mistet sanger på iphone etter sync.

Diskuter iTunes for Mac

mistet sanger på iphone etter sync.

Innleggav nightking » tor 14.11.2013 23:32

Hei!

Jeg har kjøpt masse sanger i itunes. Og overførerte alle kjøp til macen her om dagen, noe jeg gjør innimellom. Men legger nå merke til at noen sanger er borte. Finner de hverken på iphone eller på itunes på macen. Hvis jeg går inn på itunes på iphone for å se, så må jeg kjøpe den på nytt. Og når jeg evt prøver dette, så får jeg beskjed om at dette tidligere er kjøpt, vil du kjøpe på nytt?

Hva f*** skjer?

Noen som vet hva jeg gjør? Vil ikke kjøpe musikken min flere ganger!

Merket også noe rart. Kjøpte broiler med bonski her om dagen. Den ligger 2 ganger på spillelista mi "kjøpt" også den ene er med bilde av aha-foot of the mountain?? ?
medlem i 188 måneder
 

Re: mistet sanger på iphone etter sync.

Innleggav nightking » søn 17.11.2013 20:07

Da løste dette seg!

Hva som skjedde kan ingen si. Men merket etter at jeg la inn ios7 så kom alt jeg kjøpte i en NY "kjøpt" mappe. under "musikk". Altså 2 spillelister som het "kjøpt". Den ble mest sannsynlig borte når jeg syncet med macen. Sikkert en BUG.

Men henvendte meg til itunes support. Og mailet med en hyggelig dame. Fikk svar innen 2 timer på første mail. Og fikk til svar å sende mail med alt jeg manglet, og ordre nummret på dette. Så gjorde jeg det, å dagen etter så fikk jeg en guide hvordan jeg skulle få de tilbake gratis!

De sa at dette er en ting som kun kan gjøres en gang, så var viktig å finne alt som var borte.. Skjønner ikke helt hvorfor. men fikk de hvertfall tilbake uten noe problem!

Kjempe bra support av apple!
medlem i 188 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]