Temp files og fletting

Diskuter iTunes for Mac

Temp files og fletting

Innleggav panopaul » tor 03.10.2013 9:54

Da jeg flyttet iTunes-arkivet mitt fra ekstern disk til intern på min nye MacBook Pro, er det ikke lenger mulig å flette artistmapper. Jeg har til enhver tilgang til forholdsvis mye fersk musikk som plateselskapene sender meg i regi av jobben jeg har, og har derfor et forholdsvis fyldig iTunes-arkiv som oppdateres nærmest daglig (har aldri brukt Spotify el Wimp, så det er ikke et alternativ). Derfor er det ekstra irriterende å måtte søke opp hver artistmappe hver gang en artist jeg har musikk av fra før av for å føye til et nytt album før jeg importerer i iTunes da jeg kun får valget om å erstatte mappen med ny når jeg skal legge til noe (og må derfor legge til manuelt i hver mappe). En annen ting som irriterer, er de mange tempfile-filene som vises hele tiden når jeg skal inn i musikk-mappen. Det var ikke sånn før jeg flyttet arkivet over til intern disk. Noen som vet hvordan jeg får dette tilbakestilt, eller at jeg får det sånn som før?[img]file:///Users/paul/Desktop/TempFile.gif[/img]
medlem i 249 måneder
 

Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]