am. Mac App Store - ikke lenger mulig?

Diskuter iTunes for Mac

am. Mac App Store - ikke lenger mulig?

Innleggav ameneon » tir 16.07.2013 22:59

Har amerikansk iTunes-konto som jeg i all hovedsak har brukt til Apple TV'en.

Siden Logic X kom i dag tenkte jeg å investere i det, men møtte en liten vegg. Hadde nemlig omlag $80 på kontoen og tenkte at dette var greie penger å bruke nå. Ordnet gavekort sånn at balansen kom over $199 som er prisen for Logic X.

Jeg får likevel ikke gjennomført transaksjonen fordi Mac App Store forlanger at jeg har et bankkort knyttet til kontoen. Den vil ikke benytte PayPal-kontoen min pga. at den ikke har noen amerikanske kort knyttet til seg.

Noen som vet om det fins en vei rundt? Har sett poster her fra folk som har handlet i amerikansk Mac App Store, men har Apple beefet opp sikkerheten de siste årene?

edit: LØST!
Var en issue med state sales tax. Jeg hadde registrert en adresse i New York på iTunes-kontoen. Jeg grubla litt før jeg kom på at iTunes legger til sales tax. Bytta til Colorado som har lavest sales tax i USA. Da havna tydeligvis totalbeløpet under det jeg hadde på kontoen ($215) og handelen gikk gjennom. :)

Moderator
medlem i 234 måneder
 

am. Mac App Store - ikke lenger mulig?

Innleggav krokan » ons 17.07.2013 17:32

Er da vel flere stater som ikke har sales tax på digitale varer. Selv er jeg "bosatt" i New Hampshire.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]