Kjøpe sang på iPhone, finne den igjen på iPad

Diskuter iTunes for Mac

Kjøpe sang på iPhone, finne den igjen på iPad

Innleggav tak » man 21.01.2013 11:12

Hvis jeg kjøper en låt på min iPhone, skal da ikke den automatisk legge seg inn på min iPad også. Og i iTunes på Mac'n.
Alle på samme trådløse nett.

Er det noen innstillinger jeg har glemt å slå PÅ?
medlem i 189 måneder
 

Re: Kjøpe sang på iPhone, finne den igjen på iPad

Innleggav HEFJELLS » man 21.01.2013 13:15

Musikk kjøpt på iPhone/iPad vil ikke synkes automatisk til iTunes på Macen. Det er ikke mulig (ennå). Det du må gjøre er følgende: Det enkleste er å kjøpe all musikk via iTunes på Macen. Da vil den synkes automatisk til iPhone/iPad hvis det er ønskelig.
Dersom du kjøper musikk på iPhone/iPad må den overføres til iTunes på Macen for å bli synket til enten iPhone eller iPad.
medlem i 163 måneder
 

Re: Kjøpe sang på iPhone, finne den igjen på iPad

Innleggav tak » man 21.01.2013 13:22

Takk Hefjells.
Er det dette som vil bli mulig i Match?
medlem i 189 måneder
 

Re: Kjøpe sang på iPhone, finne den igjen på iPad

Innleggav Chiang Mai 1963 » man 21.01.2013 15:37

Når jeg kjøper en sang på iPhone, så lastes den inn på min iMac når disse to kobles sammen, enten det er via Wi-Fi eller med kabel. Men den lastes kun inn på iMac fordi det er der jeg synkroniserer musikken til iPhone. Eller i alle fall er det det jeg regner med er grunnen. Og at jeg en gang i tidenes morgen sikkert har valgt at iMac skal overføres kjøp til automatisk. Samme skjer om jeg kjøper en sang på iPad, den havner på iMac. Sangen lastes ikke ned på min MBP og iPad, overføring av kjøpt musikk til alle enheter gjelder ikke i Norge enda. Dessverre. Så skal jeg ha sangen fra iPhone til iPad. så må jeg synkronisere musikk fra min iMac til iPad etter å ha overført sangen til iMac.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]