iTunes 11: Nylig importerte sanger vises ikke i bibliotek.

Diskuter iTunes for Mac

iTunes 11: Nylig importerte sanger vises ikke i bibliotek.

Innleggav sorry mack » søn 09.12.2012 20:24

Hei.

Da har jeg nylig lagt til et album i iTunes 11, men jeg finner det ikke i biblioteket mitt.
Jeg la albumet over med 'drag & drop' metoden. Om jeg går til playlists så finner jeg albumet under recently added. Jeg finner det også når jeg søker i biblioteket, men når jeg trykker på nevnte album i søket så skjer intet annet enn at søket forsvinner.
Er dette en bug i iTunes 11? Er det flere som har samme opplevelse ved importering til bibliotek?

Jeg har også støtt på et annet rart problem. Forleden drev jeg å ryddet litt i biblioteket, la til litt info som utgivelsesår, cover og rensket opp generelt rot. Jeg kom da over artisten Ray Davies som i mitt bibliotek står oppført med kun store bokstaver (RAY DAVIES).
Dette får jeg da ikke til å skifte slik jeg vil ha det. Dvs. jeg får skiftet informasjonen på Info til rett navn, men ingenting skjer med navnet i iTunes(biblioteket) etter jeg trykker 'OK'.

Hva kommer dette av? Har sjekket Sorting og artistnavnet står ingen plass med store bokstaver slik som iTunes på død og liv vil ha det. Jeg har også sjekket at jeg har både lese og skriverettigheter til nevnte mappe.

Jeg er ellers svært fornøyd med oppdateringen, det ser pent og oversiktlig ut, men hva hjelper vel det om ting ikke fungerer som de skal under overflaten.

Takker på forhånd for svar.

Mvh.
morry sack

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: iTunes 11: Nylig importerte sanger vises ikke i bibliotek.

Innleggav sorry mack » tir 11.12.2012 17:11

Ingen andre enn meg som har opplevd dette?

mvh.
morry sack

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: iTunes 11: Nylig importerte sanger vises ikke i bibliotek.

Innleggav svefar » søn 30.12.2012 20:36

Har samme problem!

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]