Lydbøker i iTunes 11

Diskuter iTunes for Mac

Lydbøker i iTunes 11

Innleggav vegajohn » ons 05.12.2012 7:00

Lydbøkerne mine har sotert seg slik at spor 1 på alle platene kommer etter hverandre osv.
Finner ikke noen måte å endre dette på med det fancy nye designet.
Noen som vet råd for dette?
medlem i 186 måneder
 

Re: Lydbøker i iTunes 11

Innleggav iSkf95 » tor 06.12.2012 16:35

Er det slik at du har mange lydbøker, der hver lydbok består av spor 1, spor 2 osv., og disse lydbøkene blir sortert slik at alle spor 1 kommer etter hverandre, så alle spor 2 osv.?

I såfall kan du markere alle sporene som tilhører samme lydbok, høyreklikke på et av sporene og velge vis info. Velg fanen som heter sortering. Der kan du legge inn hva alle sporene skal sorteres etter. Velger du same navnt på artist/plate/år/etc. vil de komme etter hverandre i biblioteket ditt.
medlem i 152 måneder
 

Re: Lydbøker i iTunes 11

Innleggav vegajohn » lør 08.12.2012 20:31

Har prøvd dette, men uten at det hjelper.
Det vil si, jeg får riktig sortering i listevisning, men i fanen "Lydbøker" er sorteringen feil uansett hva jeg har prøvd så langt.
Jeg er redd det er en bug i programmet, men ddet er jo lov å håpe på at det blir rettet opp etter hvert....
medlem i 186 måneder
 

Re: Lydbøker i iTunes 11

Innleggav marting93 » tir 18.12.2012 1:46

Hei. jeg har noe samme problem.
rekkefølgen min er forsovet OK. men finner ikke ut hvordan jeg skrur av MIKS/Shuffle knappen på denne nye oppdateringen ( IPHONE ) får det til på macen, men ikke iphone Altstå.

irriterende, skal fly om nånn dager, og trenger at det fungerer!!!

håper noen kan hjelp oss! takk på forhånd.
medlem i 160 måneder
 

Re: Lydbøker i iTunes 11

Innleggav HEFJELLS » tor 20.12.2012 23:01

Funker dette: Når du bruker (spiller av) Lydbok på iPhonen klikker du midt på skjerm. Da skal det være mulig å slå det av.
medlem i 163 måneder
 

Re: Lydbøker i iTunes 11

Innleggav rattata12 » fre 21.12.2012 0:55

Anbefaler denne: http://www.splasm.com/audiobookbuilder/

Funker knall og lager de i m4b format, slik at iTunes eksluderer de fra mix automatisk :)
medlem i 173 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]