Spille musikk fra iPhone

Diskuter iTunes for Mac

Spille musikk fra iPhone

Innleggav lilleugle » tir 04.12.2012 10:13

Hei, ny her. :)

Har et spm om nye iTunes. Jeg får ikke til å spille musikk rett fra telefonen når jeg har den koblet på macen. iPhone kommer ikke opp blant enheter lenger på ve. side. Den ligger bare oppe til høyre, og klikker jeg på den kommer det bare opp synk.-alternativer.

Må vel ikke koble høyttalere rett i tlf for å kunne spille derfra, det blir for dumt! Hehe... ;)

Antar at det er noe jeg har oversett, noen som kan hjelpe?

Brukerens avatar
medlem i 136 måneder
 

Re: Spille musikk fra iPhone

Innleggav User » tir 04.12.2012 10:57

Tror poenget her er at når du har telefonen koblet til iTunes, så er jo sangene du har på iPhone allerede tilgjengelig i iTunes? Hvorfor vil du da spille dem fra iPhone? Er du koblet til en menn maskin enn den telefonen synkes mot?

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Spille musikk fra iPhone

Innleggav lilleugle » tir 04.12.2012 11:02

Jeg har to forskjellige maskiner jeg kobler tlf til. På tlf har jeg annen musikk og andre spillelister. Urk! Jeg vil ha tilbake den forrige versjonen. ;)

Brukerens avatar
medlem i 136 måneder
 

Re: Spille musikk fra iPhone

Innleggav Lars A. Gundersen » tir 04.12.2012 11:12

Du vil altså spille musikk du har på telefonen, i iTunes på Macen?
Ser det er litt krøkkete nå, men det går. Koble til telefonen, velg den med knapp opp til høyre. Gå til "On this Phone" og velg Music (det blir vel valgt pr default).
Alle låtene ser jo ut som de er grået ut, men: du kan klikke på play for å spille fra toppen, eller du kan høyreklikke på en låt og velge "play", og den spiller den låten (og fortsetter med neste etterpå).

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Spille musikk fra iPhone

Innleggav lilleugle » tir 04.12.2012 11:23

Nå fant jeg det! Jeg klikket på iPhone til høyre, og der klikket jeg så på "På iPhone-enheten". Der fikk jeg opp spillelistene mine. Dette har jeg ikke sett tidligere. Jaja... Takk uansett! :)

Brukerens avatar
medlem i 136 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]