Får ikke synkronisert foto og musikk med iPhone og iPad

Diskuter iTunes for Mac

Får ikke synkronisert foto og musikk med iPhone og iPad

Innleggav Glenda77 » ons 03.10.2012 15:49

Hei!

Jeg har både iPhone og iPad, samt en Macbook Pro. Tidligere har jeg synkroniserte mine albumer i iPhoto med både iPhone og iPad, og markerte spillelister med musikk i iTunes. Når jeg nå skal synkronisere bilder, kommer ikke de markerte albumene frem. Ingen av de markerte spillelistene på musikken blir synkronisert.

Det kommer en melding på iTunes om at iPhone enheten og iPad enheten ikke kan synkroniseres, det oppstod en ukjent feil (1140).

Da jeg ikke går fikk min iPhone 5 var jeg jo desperat etter å få den i bruk, så jeg opprettet den etter siste iCloud kopi, der lå visstnok ikke bildene eller musikken.

Jeg lurer på hvordan jeg skal få dette overført?? Liten vits med en telefon med 64G når jeg ikke får verken musikk- eller bildebiblioteket mitt :(

Hjelp mottas med TAKK!!!!
medlem i 187 måneder
 

Re: Får ikke synkronisert foto og musikk med iPhone og iPad

Innleggav HEFJELLS » ons 03.10.2012 23:06

Eg går ut fra at du har sjekket innstillingen i iTunes. (når iPad/iPhone er tilkoblet, at det er krysset av for synkronisering av bilder, musik og eventuelle undermapper)
Hadde en gang et lignende problem med min 3GS. Det eg løste det med var å ta en hard reset av tlf. Det gjør du på følgende måte og det kan gjøres på iPhone/iPad uten at du mister noe av innhold.
1 Hold inne Hjemknappen og av/på knappen til symbolet dukker opp på skjermen.
2 Slipp knappene og vent til iPhone/iPader klar til bruk. Koble til i iTunes og prøv å synkronisere på nytt.
medlem i 164 måneder
 

Re: Får ikke synkronisert foto og musikk med iPhone og iPad

Innleggav eirijo2 » ons 03.10.2012 23:40

Hei jeg hadde det samme problemet med synkronisering av bilder .
Jeg hadde iPhoto på min iphone å slettet denne app en .. etterpå fikk jeg synkronisert uten problemer ..
Jeg har lagt inn iPhoto app en igjen å alt virker bra :) prøv denne løsningen !

E
medlem i 181 måneder
 

Re: Får ikke synkronisert foto og musikk med iPhone og iPad

Innleggav Glenda77 » tor 04.10.2012 16:37

Hei!
Har forsøkt begge forslagene uten hell, det kommer en melding i iTunes om at iPhone/iPad synkroniseringen mislyktes på grunn av en ukjent feil (1140)
medlem i 187 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]