Laste ned kjøpt musikk

Diskuter iTunes for Mac

Laste ned kjøpt musikk

Innleggav iolsen » tir 25.09.2012 18:09

Hei
Det har lenge vært mulig å laste ned tidligere kjøpte Apper og bøker på ny i iTunes men ennå ikke kjøpt musikk. Det har irritert meg lenge. Den ene oppgraderingen kommer etter den andre, nye versjoner av IOS, av OSX, nye versjoner av iTunes. Men å sørge for at vi med norske iTunes kontoer kan få laste ned kjøpt musikk på ny får vi ikke?

Fordelen med dette er jo hvis du kjøper en ekstra Mac, da kan du laste ned igjen tidligere kjøpte ting på den nye Mac. Alternativet er å kopiere hele iTunes biblioteket over på den nye, noe som burde være unødvendig. Ekstra kjekk ville en slik funksjon være om du av en eller annen grunn mistet ditt iTunes biliotek, for eksempel ved forglemmelse om du formaterer harddisken på ny og ikke har backup. Samme funksjonalitet tilbys også med AppStore på Mac, du kan laste ned igjen programmer du har kjøpt til Maceen.

Men altså IKKE musikk, hvorfor? Hvorfor skal dette ta så lang tid, det forstår jeg ikke. Har Apple glemt oss ut? :-!
Sist endret av iolsen den tir 25.09.2012 23:12, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Laste ned kjøpt musikk

Innleggav gvalstad » tir 25.09.2012 19:12

Fungerer visstnok hos noen - viewtopic.php?p=2358092#p2358092
medlem i 190 måneder
 

Re: Laste ned kjøpt musikk

Innleggav iolsen » tir 25.09.2012 23:10

Synes det tvertimot ser ut til at de sliter med dette de også. Ifølge Apples egne sider er ikke dette tilgjengelig i Norge ennå, men slik har det vært altfor lenge, Apple må skjerpe seg. Dette er en funksjon jeg har ønsket på plass lenge. For meg er dette viktigere enn alt det andre dillet de kommer med som bare gir meg hodepine (facebook og twitterintegrasjon) for å nevne noe.

http://support.apple.com/kb/HT5085?viewlocale=no_NO

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron