Organisering av video i iTunes og iPod

Diskuter iTunes for Mac

Organisering av video i iTunes og iPod

Innleggav casablanca » tor 23.08.2012 15:52

Jeg strever litt med å finne en passende måte å organisere videoer både i iTunes (10.6.1) og på min iPod Touch (32GB, 4. gen, IOS 5.1.1). Det gjelder videoer fra f.eks. samme DVD eller en serie. Altså, samme artist og album, men selvsagt ulik tittel.

I iTunes kunne jeg gjerne tenkt meg å vise alle videoene på samme måte som musikk blir vist i "grid" modus; ett coverbilde for hele albumet som man dobbeltklikker for å se de enkelte sangene. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke får til det samme med videoer: ett coverbilde for så å avsløre hver episode ved å dobbeltklikke på denne.

Videre i min iPod har jeg et tilsvarende problem med at ting blir uoversiktlig. Det blir en uendelig lang liste over videoer. Eneste løsningen jeg har funnet på dette er å gjøre alle disse videoene til "Podcast". Da får jeg opp kun ett eneste coverbilde som ved å klikke på viser innholdet, altså hver episode. Men de er jo ikke podcasts, så dette er kanskje en litt merkelig løsning på prøblemet. Har jeg misforstått eller oversett det hele?
medlem i 221 måneder
 

Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron