Deling iTunes med annen bruker

Diskuter iTunes for Mac

Deling iTunes med annen bruker

Innleggav joel » tir 20.03.2012 8:58

Jeg har Macbook med stort iTunes musikk bibilotek. Min kone har iPhone4 og egen iTunes konto. Kan hun laste inn fra mitt iTunes biblitek? og evt. hvordan?
medlem i 144 måneder
 

Re: Deling iTunes med annen bruker

Innleggav ddybing » tir 20.03.2012 12:06

Del bibliotet i Valg i iTunes. Åpne det delte biblioteket på kona di sin maskin i iTunes, finn fram Musikk, og bare dra låtene over til hennes bibliotek :)

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Deling iTunes med annen bruker

Innleggav joel » tir 20.03.2012 20:39

Takk for svar, men jeg må det mer detaljert. Min kones maskin er hennes iPhone? Skal jeg gjøre følgende: Koble hennes iPhone til min MacBook, så bruker hun sitt brukerområde på MacBook og kobler til sin iTunes konto? Har forsøkt det tidligere med mislykket resultat, alt på henne iPhone ble slettet og måte gjennoprettes. Eller skal iPhonen åpnes på mitt område og bruke min iTunes konto? Blir ikke hennes innhold slettet, f.eks. kontakter? Finnes det en oppskrift, dette er vel nokså vanlig problemstilling?
medlem i 144 måneder
 

Re: Deling iTunes med annen bruker

Innleggav ddybing » tir 20.03.2012 22:15

Beklager, jeg leste feil. Nei, jeg tror ikke det finnes en sånn løsning, dessverre :(

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Deling iTunes med annen bruker

Innleggav z06norway » søn 02.09.2012 11:52

Tror det er mulig å ha felles iTunes konto for kjøp av musikk/film TV serier etc. og samtidig ha unike Apple ID til mail etc.
På denne måten har begge tilgang til felles App, musikk, film etc. men unik eMail etc.

Sett opp iPhone som vanlig for henne, logg av hennes Apple store konto, og logg inn på nytt med din konto.....
Kjøp iTunes Match, så har dere begge tilgang til alt som kjøpes av musikk...........?


Rune
medlem i 192 måneder
 

Re: Deling iTunes med annen bruker

Innleggav geirill » søn 02.09.2012 19:11

Hvorfor ikke bare bruke samme id? da slipper du jo å kjøpe alt dobbelt, og dere kan ha felles iTunes. Du kan fortsatt sette opp iCloud med forskjellige bruker.
medlem i 181 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron