Oppdatering til 10.6 og iOS 5.1 samtidig

Diskuter iTunes for Mac

Oppdatering til 10.6 og iOS 5.1 samtidig

Innleggav convert » tor 08.03.2012 21:13

Jeg koblet i går min iPhone 4 til min MacbookPro (Snow Leopard) for å lade den og startet samtidig iTunes på macen. Resultatet var at nedlasting av ny programvare til iPhone og iTunes startet samtidig. Resultatet ble at oppdatering av iPhone krasjet. Resultat ble at sikkerhetskopien til iPhone i iTunes forsvant og når jeg nå gjenoppretter iPhone fra iTunes er alle appene forsvunnet, slettet og borte. Er det mulig???? En helt fortvilet situasjon.

Jeg kjørte backup på macen 14. feb. og har ikke kjøpt mange apper til iPhone siden da.
Er det mulig å finne gammel sikkerhetskopi til min iPhone og gjenopprette iPhone med denne sikkerhetskopien slik at jeg får alle appene tilbake?

Takknemlig for alle svar som kan hjelpe i denne meget fortvilede situasjon.

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Oppdatering til 10.6 og iOS 5.1 samtidig

Innleggav vikingbear » tor 08.03.2012 23:58

Alle apps som er kjøpt kan du laste ned på nytt gratis
medlem i 175 måneder
 

Re: Oppdatering til 10.6 og iOS 5.1 samtidig

Innleggav convert » fre 09.03.2012 1:30

Er det ikke mulig å tilbakestille iTunes inkludert sikkerhetskopi av Iphone slik at jeg kan ta en gjenoppretting med "gamle" itunes helt inntakt?

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Oppdatering til 10.6 og iOS 5.1 samtidig

Innleggav Gullfrode » fre 09.03.2012 2:09

Sikkerhetskopiene ligger i Brukere/"Din Bruker"/Bibliotek/Application Support/MobileSync/Backup/"Enhetens serienr."

Sikkerhetsopien jeg tok i går kveld krasjet(hadde iOS 5.1 beta 3). Har prøvd alle mulige løsninger, fikk lokalisert filen som var korrupt(var en 5-min video), men det gikk fremdeles ikke. Brukte en ukes gammel sikkerhetskopi som jeg hentet i Timemachine, og nå gikk det greit. Mistet en uke med aktivitet, men det får jeg tåle. Kjipt å ha kastet bort et døgn da men...

Har forøvrig aldri vært borti en korrupt sikkerhetskopi før, likevel om jeg slet litt med telefonen til kon fra iOS beta 1-4 og kalendere/kontakter-sync.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]