Feilmelding 13008 når iTunes skal åpnes

Diskuter iTunes for Mac

Feilmelding 13008 når iTunes skal åpnes

Innleggav jimjoarjanssen » tor 09.02.2012 23:06

Hoi!

Når jeg forsøker å åpne iTunes 10.5.3 får jeg feilmelding 13008. Har reinstallert to ganger. Første gangen løste problemet (da hadde jeg allerede skrevet spørsmål her som jeg da slettet igjen), men så kom feilmeldingen tilbake. Har reinstallert en gang til, men fortsatt 13008.

Google gir meg ingen klare svar på hva dette kan være. Noen som har noen tips? Sitter med Lion 10.7.3 hvis det har noe å si.

Glad for all mulig synsing!

Edit: Jeg har biblioteket på en NAS, så det kan virke som om det krøller seg til når to maskiner vil koble seg til det samme biblioteket? Fikk 13008 på en annen maskin (mini) som ikke har hatt det før etter at maskinen som hadde problemet i utgangspunktet (Air) plutselig startet iTunes. Airen var satt i dvale, men med iTunes oppe. Når jeg lukket iTunes i Air ville miniens iTunes starte. Tilfeldig?

Svein
Sist endret av jimjoarjanssen den fre 10.02.2012 20:41, endret 1 gang
medlem i 215 måneder
 

Re: Feilmelding 13008 når iTunes skal åpnes

Innleggav Dinael » tor 09.02.2012 23:29

Prøv dette

http://www.closingcomments.com/?p=238

Har fungert for en del andre ;)

Lykke til!

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Feilmelding 13008 når iTunes skal åpnes

Innleggav jimjoarjanssen » tor 09.02.2012 23:49

Ah! Takk! Den så jeg jo egentlig, men det virket litt mystisk. Og så har jeg flytta hele biblioteket tidligere fra Mac til NAS med mye trøbbel, så tanken på å flytte på det igjen var ikke så fristende. Hehe...

Men da skal jeg teste det. Takk igjen!
medlem i 215 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron