iTunes sviktet meg totalt-mistet mitt livs viktigste backup!

Diskuter iTunes for Mac

iTunes sviktet meg totalt-mistet mitt livs viktigste backup!

Innleggav mrbusiness » man 23.01.2012 14:26

Hei.

Jeg gjenopprettet min nye iphone 4s fra sikkerhetskopi som ble tatt av 3gsn tidligere denne måneden (trodde jeg).

Nå viser det seg at 4sn har blitt gjenopprettet fra en sikkehetskopi tatt i oktober ifjor!!?? Jeg har sjekket hvilke sikkerhetskopier som er tilgjengelige, og den siste er fra 13.10.2011. Hvor er den som ble tatt i januar??

Dette har resultert i at jeg har mistet mye appa,sms,kontakter,bilder etc -noe som er krise for meg ift. yrket mitt. Hva skal jeg gjøre? Hvor ligger sikkerhetskopien fra januar?? Kan jeg oppdrive den?

En annen ting er at jeg husker at iCloud tok backup av iphonen jevnlig en stund frem til kontoen var overfylt -ca. desember -da sluttet den med dette. Kan jeg ta backup fra iCloud istedet dersom backupen på iphonen har forsvunnet??

Jeg trenger virkelig hjelp her folkens. Føler at livet mitt har blitt stilt et par måneder tilbake :-(

Takk!

Noen???

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: iTunes sviktet meg totalt-mistet mitt livs viktigste backup!

Innleggav mariushh » tir 24.01.2012 12:19

Det stemmer at man kan ta backup fra iCloud, riktignok ikke bilder, men de ligger kanskje i bildestrøm?
Dette er jo mye a poenget med iCloud - at man alltid har siste backup tilgjengelig.
Det koster ikke stort å oppgradere til bedre plass heller..
medlem i 213 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]