overføre konto ?

Diskuter iTunes for Mac

overføre konto ?

Innleggav NacNewbie » tor 19.01.2012 10:12

Hei

Ja, jeg har søkt. Og jeg ser det er mange tråder. Men jeg skjønner ingenting av de svarene som er der.
Her er mitt problem og tar gjerne imot tips/løsning

Jeg har en xxx@hotmail.com konto som er tilknyttet alle programmer, musikk osv i itunes. Jeg har også en .me konto som jeg vil bruke til dette. Jeg får ikke alle funksjoner i iCloud med hotmail. Hvordan kan jeg gjøre dette ?

Jo kortere svar jo mer fornøyd ! :-)
medlem i 210 måneder
 

Re: overføre konto ?

Innleggav Advance » tor 19.01.2012 12:46

Du kan ikke oprette en apple id med en .me adresse fordi du er avhengig av en apple id for å opprette en .me adresse :).

Men: bytt ut kontakt e-posten din med .me adressen og begynn å bruke den istedenfor hotmail. Så vil du dra nytte av alle fordelene med icloud. Capich?
medlem i 147 måneder
 

Re: overføre konto ?

Innleggav NacNewbie » tor 19.01.2012 12:57

Hei


Men mister jeg ikke programmer osv når jeg ikke bruker hotmail kontoen ?
Hvor skal jeg bytte til .me ? På mac ? itunes? ipad? iphone? Hvis jeg bytter kontonavn så blir det vel det samme som å bruke en annen konto ?

mulig teite spm, men dette omr skjønner jeg meg ikke så mye på.. :-)
medlem i 210 måneder
 

Re: overføre konto ?

Innleggav matre » tor 19.01.2012 15:50

Du kan ha flere emailaddresser knyttet til en ituneskonto. Logg deg inn her:

appleid.apple.com

(og trykk "manage account").

Forøvrig. Hvis du har opprettet .me addressen på iphone el, så tror jeg den allerede er knyttet til kontoen.
medlem i 164 måneder
 

Re: overføre konto ?

Innleggav vikingbear » tor 19.01.2012 20:19

Du kan ikke slå sammen flere ulike AppleIDer.
Hvis din .me konto er en gammel MobileMe konto, flytter du denne over til iCloud.
Du kan ha ulik AppleID på iCloud og i butikken. Dvs dersom du har alt du tidligere har kjøpt av musikk, Apps osv knyttet til din hotmail AppleID, bruker du denne APpleIDen i butikken. iCloud og det som har med kjøpt musikk Apps osv er to helt adskilte systemer. Du trenger ikke ha samme AppleID på disse.

Mer forklart her: http://support.apple.com/kb/HT4895
medlem i 175 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]