Moralen er vel å ikke skrive innlegg på mac1.no når man er forbanna og ikke kan kontrollere seg. Det finnes ingen (les: INGEN) som liker å hjelpe en som bare står og skriker og kjefter.
Forøvrig er det ikke Apple som driver iTMS. De eier et selskap som driver butikken, og disse har en egen kontaktflate som ikke ligger i Apple sitt system, så å ringe 815 00 158 (som forøvrig er lokaltakst) vil faktisk ikke hjelpe.
Dette finner man ut ved å se i
salgsvilkårene:
Som Internett-forbruker er sortebill en usikker amatør, da han ikke en gang prøver å sette seg inn i hvordan kjøpet hans fungerer, men bare skriker og hyler. Linker til hvordan man tar kontakt med iTunes (de heter det) står nederst på siden inne i Music Store. Man burde dessuten skaffe seg et kredittkort, og ikke bruke bankkortet sitt når han handler på Internett, hvis det er slik at man ikke har penger på konto.
Men det er nå min mening. Ikke tro at jeg orker å hjelpe sortebill hvis han ikke skjerper seg, jeg skriver dette til alle dere andre som måtte oppleve problemer med Music Store, eller hvilket som helst annet kjøp på Internett.
h