Music Store: "Mister du plata hvis du mister mp3-filene

Diskuter iTunes for Mac

Music Store: "Mister du plata hvis du mister mp3-filene

Innleggav path » tir 01.08.2006 21:09

Hei!

Har et lite spørsmål.... Siden Apple/Music store til enhver tid vet hva jeg har kjøpt, og hvor musikken er autorisert.. Er det da slik at HVIS jeg mot formodning skulle miste selve mp3-filene (husbrann, whatever), kan laste disse ned på nytt uten å betale? Eller må man da faktisk kjøpe selve musikken på nytt, siden man har "mistet mp3-filene"?

MVh.
TH
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Åsmund » tir 01.08.2006 21:16

Du kan kun laste ned låtene én gang, så hvis du mister de må du kjøpe på nytt desverre. :-/

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav path » tir 01.08.2006 21:17

Møkkasystem....

Takk for kjapt svar :)
medlem i 216 måneder
 

Innleggav dibon » tir 01.08.2006 21:30

Ingen mulighet for å brenne ut musikken man kjøper? :o

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav path » tir 01.08.2006 21:41

Selvfølgelig er det mulig å brenne ut musikken man kjøper... Jeg snakker om et "worst case scenario"... Går i planer om å opprette noe heftige raid-arrays i speilingsmodus til å kjøre full backup på, og prøver å tenke om det "allikevel er grunn til å brenne ut dvd-er med visse intervaller" :)
medlem i 216 måneder
 

Innleggav kolby » tir 01.08.2006 22:24

Hva slags butikker gir deg nye produkter hvis man mister/ødelegger det man har kjøpt?

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav freddjoh » tir 01.08.2006 22:30

Sjekk med forsikrings selskapet ditt. Innbo forsikring skal dekke selve Mac'en, hvorfor ikke de virtuelle eiendelene også?

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Mr Mac » tir 01.08.2006 22:59

Ta backup. Det er ingen begrensning på hvor ofte du kan kopiere filene til en flyttbar harddisk. Oppbevar den et annet sted enn hjemme (jobben f.eks.) og vips; no worst case scenario

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]