Brenne DATA lyd cd

Diskuter iTunes for Mac

Brenne DATA lyd cd

Innleggav betebete » tor 13.07.2006 17:15

Heisann, har lyst å brenne en data lyd cd (mp3) som jeg kan spille av i bilen på mp3 cd spilleren der.

men problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å brenne data cd med itunes, finner ikke noe valg liksom :(

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav opeders » tor 13.07.2006 17:20

iTunes valg -> Avansert -> Brenning -> Data-CD eller -DVD ;)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav bep0rz » tor 13.07.2006 17:21

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Cotkar » fre 01.09.2006 8:58

Nå har jeg begynt å lure. Brenner iTunes mp3 CD-er eller data-CD-er når mp3-filene ikke kommer fra iTunes shop ?

Jeg prøvde begge disse 2 måtene å brenne mp3-CDer på. Dette var radio-shows i form av mp3. Ville gjerne høre på dette i bilen. Begge metodene gav feilmeldinger (error 2) på på bilstereoen. Jeg har Lava. Men nå har jeg fått feil med superdriven, så det kan skyldes det.

Brukte Toast på min gamle iMac.
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Frants » fre 01.09.2006 9:48

Det er nesten like enkelt å gjøre det i Finder hvis du har filene lagret som MP3. Bare dytt inn CD'en, kopier over filene og trekk CD'en ned i søppelkassa. Så spør mac'en deg om den likegodt skal brenne CD'en før den spytter den ut ...

På min bilstereo funka det i alle fall fint. Men jeg må si at jeg har forkastet ideen, fordi det rett og slett var for uoversiktlig med en plate med over 100 låter på fra forskjellige artister og album. Så jeg foretrekker faktisk å brenne "gamle" audio-CD'er i iTunes til å ha i bilen.

- Frants

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav appeltje » fre 01.09.2006 10:36

gå inn i menyen so bepOrz viser deg. velg mp3-cd. lag en ny playlist i itunes hvor du legger til den musikken du vil ha. velg brenn cd.

Hvis du har kjøpt musikk i iTunes musicstore kan du ikke uten videre lage mp3 av den, og cd spilleren i bilen din støtter sansynligvis ikke dette formatet. Men du kan fremdeles brenne denne musikken somvanlig audio cd.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]