Problemer med iTunes

Diskuter iTunes for Mac

Problemer med iTunes

Innleggav Lokehue » man 03.07.2006 20:22

Hei Maceksperter!

Her om dagen skulle jeg legge inn noe musikk fra en CD til iTunes (Deftones´ White Pony, fett album).

Snart oppdaget jeg at "Partymiks" spillelista av blitt fylt opp av DEN SAMME låten hele veien, fra dette albumet. Deftones er bra, men det er variasjon også... :rolls eyes: Har ikke greid å fikse dette ennå, noen tips? Å oppdatere lista eller fjerne låten hjelper ikke.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Rating

Innleggav Peedy » man 03.07.2006 21:05

Har denne låte fått 5 stjerner? I såfall tror jeg at det finnes et alternativ i partymiksvalg som sier noe om hvor høy rating den skal spille... Prøv det... Vet ikke om det fungerer, for min iTunes har for øyeblikket låst seg...
medlem i 212 måneder
 

Innleggav Lokehue » man 03.07.2006 21:55

Takk for forslag! Jeg tror ikke det har noe med rating å gjøre (skjønt jeg skal sjekke når jeg kommer hjem fra jobb).

Det som skjer er at HELE lista er fylt opp med den samme låten repetert etter seg selv...om du skjønner.

Begynner å bli litt lei av iTunes, synes den gjør mye rart, tuller med mappene mine, finner ikke låter som jeg VET er der osv...

Er det bare meg, eller burde det vært enklere? Finnes det reelle alternativer til iTunes?

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Peedy » man 03.07.2006 22:10

Et annet forslag er at kilden til partymiks er en spilleliste eller noe, der bare den sangen ligger. Dette kan forandres nederst i iTunes-vinduet når partymiks er aktiv...
medlem i 212 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]