Musikk Videoer

Diskuter iTunes for Mac

Musikk Videoer

Innleggav Artaxerxes » tir 27.06.2006 0:11

Jeg har fått meg ny Ipod Video og vil gjerne laste ned noen musikkvideoer. På Itunes Music Store fant jeg ingenting. Jeg klikket på Musical Videoes men det var bare sanger som dukket opp. Er det noe som har gått meg forbi her?
medlem i 229 måneder
 

Innleggav NuSkool » tir 27.06.2006 0:48

Det har ikke kommet noe film innhold (hverken musikkvideoer, tv-serier eller filmer) til den Norske iTunes Music Store, så det er ikke så rart at du ikke fant noe.
Men det er andre steder du kan finne iPod formatert videoinnhold. (Det finnes blant annet en del kule videopodcasts du kan sjekke ut) Eller så kan du konvertere egne filmer til iPod format med programmet iSquint eller et av de mange andre som finnes.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Marv » tir 27.06.2006 0:53

Det er filmer... Søk Green Day - Bullet in a Bible, det er en hel konsert.

[Edit: er under music videos.. men bare søk "Bullet in a Bible" fra hovedsiden :P]
medlem i 214 måneder
 

Innleggav tg » tir 27.06.2006 1:02

Marv skrev:Det er filmer... Søk Green Day - Bullet in a Bible, det er en hel konsert.

[Edit: er under music videos.. men bare søk "Bullet in a Bible" fra hovedsiden :P]


Den fikk jeg til jul ;)
medlem i 221 måneder
 

Innleggav Marv » tir 27.06.2006 1:04

Hvis du har DVD versjonen så er du heldig.. iTunes er lavkvalitet for iPoden :P
medlem i 214 måneder
 

Innleggav tg » tir 27.06.2006 1:07

Sett igjennom hele greia med DVD kvalitet på 52 tommers tv skjerm og suround anlegg ;) :rolls eyes:
medlem i 221 måneder
 

Innleggav NuSkool » tir 27.06.2006 1:09

Da beklager jeg... Det finnes tydeligvis noe videoinnhold på den norske iTMS.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Marv » tir 27.06.2006 1:12

tg skrev:Sett igjennom hele greia med DVD kvalitet på 52 tommers tv skjerm og suround anlegg ;) :rolls eyes:


Lucky! hehe.

NuSkool skrev:Da beklager jeg... Det finnes tydeligvis noe videoinnhold på den norske iTMS.


Ikke noe problem ;)
medlem i 214 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere