Creative MP3 spiller

Diskuter iTunes for Mac

Creative MP3 spiller

Innleggav Artaxerxes » søn 25.06.2006 21:57

Kan en creative mp3 spiller brukes på en ibook? Kan en overføre låter fra itunes til en slik spiller? eller må det gjøres på en annen måte?
medlem i 230 måneder
 

Innleggav admin » søn 25.06.2006 22:10

Creative gidder ikke å lage drivere til Mac derfor må noen andre gjøre jobben for dem. XNJB http://www.wentnet.com/projects/xnjb/download.html kan få diverse Creative MP3-spillere til å fungere på en Mac.

Om de dukker opp i iTunes vet jeg ikke. Jeg ville uansett anbefalt en iPod for best mulig Mac-støtte (og best mulig MP3-spiller). Creative ville jeg uansett PC/Mac/iTunes/ikke iTunes/ holdt meg langt unna.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Artaxerxes » søn 25.06.2006 22:17

Takk for svar. Jeg har både shuffle og Ipod video men min datter har creative og ville ha noen sanger av meg.
medlem i 230 måneder
 

Innleggav F-r-e-d-r-i-k » søn 25.06.2006 22:52

Om det er en slik liten MuVo kan det gå bedre enn du tror. Jeg koblet en slik til PowerBook'en min en gang og den dukket opp i iTunes som en slags iPod :).

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » man 26.06.2006 10:44

Jeg finner MuVo-funksjonaliteten merkelig ettersom verken jeg, dama, eller noen av vennene mine har fått det til å fungere med noen av våre muvoer. Jeg har 4 stykker liggende her, og ingen av de dukker opp i iTunes. Ei heller støtte jeg på en eneste muvo i itunes når jeg i sammenheng med jobb testet flere forskjellige modeller.

men fungerer det hos noen er jo det bare greit.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]