Legge til albumart i iTunes?

Diskuter iTunes for Mac

Legge til albumart i iTunes?

Innleggav cybervision_ » man 19.06.2006 20:05

Jeg holder på å rigge til iTunes slik at alt ser litt strukturert og fancy ut, også i FrontRow

Jeg har nemlig prøvd å finne albumart til cdene, og jeg har lastet dem ned og dratt over i iTunes, og albumarten vises da, men kun på en sang selv om jeg har alle sangene markert, og spiller jeg noe annen musikk forsvinner bildene helt. Hvordan legge man best til albumart?

Har dere noen andre gode tips til opprydding i mp3samlingen?
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Åge » man 19.06.2006 20:07

Trykk på vinduet til venstre der det står "Spilles nå" så kommer "markert sang" fram. Da funker det ;)

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Re: Legge til albumart i iTunes?

Innleggav Macca » man 19.06.2006 21:03

cybervision_ skrev:Hvordan legge man best til albumart?
I prioritert rekkefølge:
Corripio
Artcollector (7.95$)
Coverscout (15.95$)

http://mac1.no/node/3198

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Lyng » man 19.06.2006 21:12

enig i macca, corripio er gull. Men skal du ha det til å se pent ut, bruk cover flow. Det spise minne, men det ser usedvanlig vakkert ut, fungerer utmerket med iTunes og selvfølgelig gratis, som all god programvare er..:d

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav tomen » man 19.06.2006 21:25

medlem i 236 måneder
 

Innleggav cybervision_ » man 19.06.2006 21:51

Corripio så jo optimalt ut, har den til å tygge gjennom samlingen nå, håper ikke den ødelegger noe... :)
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Åge » man 19.06.2006 21:57

Likte Coverflow. Har sett det før, men syntes det mangler en veldig vesentlig funksjon; det at den hopper til album som spilles automatisk.. Da kunne man kjørt musikk fra macen og hatt coverflow på en projector/tv og folk hadde fått en fin opplevelse med hva som ble spilt..

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere