iTunes finner ikke noen av sangene, men de er der jo!

Diskuter iTunes for Mac

iTunes finner ikke noen av sangene, men de er der jo!

Innleggav DarkAngel » søn 21.05.2006 18:51

Etter jeg la over mp3 fra en powerbook til ny intel-mini, finner ikke iTunes de fleste av sangene jeg hadde satt opp rating på til 4-5 stjerner. Mp3 jeg ikke har ratet finnes med en gang. Så hvis jeg dobbelklikker på en mp3 med 5 stjerner spinner hjulet i ca 3 min før jeg får beskjed om at iTunes ikke kan finne filen, og vil jeg finne den selv? Jeg trykker da ja, og finner filen med en gang, i katalogen jeg har definert som standard for itunes, under artist/albumnavn. Kan jeg gjøre dette på en lettere måte? Det tar jo hundre år å oppdatere de ca 3-400 sangene.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav musher » søn 21.05.2006 19:12

Gå i Avansert->Konsolider bibliotek…


-E

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav DarkAngel » man 22.05.2006 15:32

musher skrev:Gå i Avansert->Konsolider bibliotek…


-E


Det virka ikke.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav thomasbrucedyrud » man 22.05.2006 15:44

tok du med .xml filen fra bibloteket på den gamle maskinen? for da skal det bare være å bruke den så blir alt likt som du hadde det på den gamle maskine.
medlem i 239 måneder
 

Innleggav DarkAngel » man 22.05.2006 16:12

thomasbrucedyrud skrev:tok du med .xml filen fra bibloteket på den gamle maskinen? for da skal det bare være å bruke den så blir alt likt som du hadde det på den gamle maskine.


Ja det va det jeg gjorde.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav thomasbrucedyrud » man 22.05.2006 18:15

rart det var, har gjort det et par ganger uten problemer. riktignok ikke fra ppc til intel maskin, men det burde vel ikke være store forskjellen
medlem i 239 måneder
 

Innleggav DarkAngel » tir 23.05.2006 10:46

thomasbrucedyrud skrev:rart det var, har gjort det et par ganger uten problemer. riktignok ikke fra ppc til intel maskin, men det burde vel ikke være store forskjellen

Nei det er litt ittiterende

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav DarkAngel » søn 18.06.2006 13:14

Hra fremdeles dette problemet. Irriterende. Fra jeg dobbelklikker på en sang i itunes til dialogboksen kommer opp tar det jo 2min! Da står det vil du finne sangen selv? Ja takk. Så tar det meg et min å finne sangen. Ikke flink til å lete denne macen her..

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]