Muvo + iTunes = <3 ?

Diskuter iTunes for Mac

Muvo + iTunes = <3 ?

Innleggav F-r-e-d-r-i-k » søn 07.05.2006 15:03

En kompis ville ha over MP3'er på spilleren sin (tror det var en Creative muvo eller noe flashbasert).

Jeg putter den inn i PowerBook'en, og til min store forskrekkelsen dukker den opp i iTunes som en hvilken som helst annen iPod.

Er det flere spillere som har denne funksjonen? Trodde man måtte "trikse" litt for å få noe sånt til å fungere :S

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Eriksson » søn 07.05.2006 15:20

Oppdaget det samme selv for en stund siden. Mange spillere dukker opp i iTunes uten noe triksing.. men alt går jo selvfølgelig manuelt fra der.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav F-r-e-d-r-i-k » søn 07.05.2006 16:03

Er ikke dette helt i mot "iPod's rule the world" prinsippet til Apple?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: Muvo + iTunes = <3 ?

Innleggav Sakalav » søn 07.05.2006 17:17

F-r-e-d-r-i-k skrev:En kompis ville ha over MP3'er på spilleren sin (tror det var en Creative muvo eller noe flashbasert).

Jeg putter den inn i PowerBook'en, og til min store forskrekkelsen dukker den opp i iTunes som en hvilken som helst annen iPod.

Er det flere spillere som har denne funksjonen? Trodde man måtte "trikse" litt for å få noe sånt til å fungere :S

Takker for tipset :-)
Har en Muvo selv, og sjekket dette opp med en gang. Der fikk jeg stort sett de mulighetene jeg var på jakt etter.
Trodde det bare var iPod som kunne kobles opp slik mot iTunes jeg, så dette var jo ett stort plus for meg :-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav kuuuli » søn 07.05.2006 17:39

er det en overaskelse for dere at "alt bare virker" da?

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav HyggeligKar » søn 07.05.2006 18:27

Kan noen poste en bilde av kilde-listen i iTunes med en Muvo tilkoblet?
Det hadde vært morsomt å sett hvordan det ser ut!

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav St Anders » søn 07.05.2006 18:35

Har selv sett dette en gang, men prøvde ikke og overføre musikk, for hadde dårlig tid skulle bare ha noen dokumenter som lå på spilleren, går det og overføre musikk?

Synes og huske at jeg testa med en windows XP maskin, men da fant ikke iTunes creativen?(vis dette er feil så si i fra, er ikke helt sikker her)
 

Innleggav Daniel » søn 07.05.2006 18:38

Da kan man ikke si at iTunes kun virker med iPod og at Apple "presser" folk til å kjøpe iPod fordi den er den eneste om tar iTunes musikk! Husker det var mye rundt det...

Uansett, så kult at MuVOen kom opp. Min gamle Creative (første Rhombaen) virker også i iTunes forresten.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Eriksson » søn 07.05.2006 18:57

Jo for MuVO-spilleren vil uansett ikke kunne spille beskyttede AAC-filer.
Men selvfølgelig.. Det funker med iTunes biblioteket uten problemer.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron