Minimere iTunes? [LØST]

Diskuter iTunes for Mac

Minimere iTunes? [LØST]

Innleggav owik » tor 16.03.2006 14:24

Hjelp, jeg kan ikke lengre minimere iTunes. Ingenting skjer når jeg trykker på den gule - knappen :( Jeg er temmelig sikker på at det funka før.
Sist endret av owik den tor 16.03.2006 15:21, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav jervi » tor 16.03.2006 14:26

Lagt inn FrontRow i det siste?

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav owik » tor 16.03.2006 14:39

jervi skrev:Lagt inn FrontRow i det siste?


Nope. Føkker det opp iTunes da? Jeg har ikke gjort en tøddelmos jeg vet om. Har bare redigert noen playlister i iTunes.

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav jervi » tor 16.03.2006 14:41

Nei, det var bare et problem dersom man installerte FrontRow på maskiner som ikke hadde FrontRow originalt, at minimer-knappen sluttet å fungere etterpå.
Men prøv en omstart, hvis du ikke har gjort det, og reparer rettigheter på disken! Gjelder det bare iTunes, eller alle vinduer?

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav owik » tor 16.03.2006 14:58

jervi skrev:Nei, det var bare et problem dersom man installerte FrontRow på maskiner som ikke hadde FrontRow originalt, at minimer-knappen sluttet å fungere etterpå.
Men prøv en omstart, hvis du ikke har gjort det, og reparer rettigheter på disken! Gjelder det bare iTunes, eller alle vinduer?


Gjelder kun iTunes så langt. Skal prøve omstart (grrr) seinere. Minner om windows.... :(

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav geagle » tor 16.03.2006 14:59

Windows er verre en som så :) på min bærbare pc kan jeg ikke legge in sangene mine uten at alt kræsjer. (legge inn i iTunes)

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav owik » tor 16.03.2006 15:21

Problem solved. Jeg kjørte Onyx daglige-ukeentlige-månedlige skript + rep. disk retigheter, samt starta og lukka iTunes. Nå funker det igjen. Litt usikker eksakt hva som gjorde utslaget.

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]