Gavekort ITMS

Diskuter iTunes for Mac

Gavekort ITMS

Innleggav Gooseflesh » fre 10.03.2006 0:28

Er det noen som har sendt gavekort på musikk i fra iTunes Music Store til personer som ikke har opprettet egen konto?
Må man forsikre seg om at vedkommende man sender gavekort til har en konto hos Apple?
Tenkte jeg skulle sende et gavekort via email fra iTunes og hører gjerne på erfaringer som andre har gjort.
medlem i 243 måneder
 

Innleggav Moldarin » fre 10.03.2006 0:37

Jeg tror du heller bør bekymre deg for om mottakeren din sitt søppelpostfilter sluker gavekortet som søppel.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav jp_tix » fre 10.03.2006 0:38

Å? Jeg har aldri opplevd at spam-filteret mitt snapper opp Apple-mail. Kanskje det har noe å gjøre med at jeg sitter på en Mac.

:-P

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Gooseflesh » fre 10.03.2006 0:44

jp_tix skrev:Å? Jeg har aldri opplevd at spam-filteret mitt snapper opp Apple-mail. Kanskje det har noe å gjøre med at jeg sitter på en Mac.

:-P


Vedkommende som skal få gavekortet bruker en iBook :-)
medlem i 243 måneder
 

Innleggav Moldarin » fre 10.03.2006 0:51

Både MSN Hotmail og Yahoo! Mail (begge selskaper har tilfeldigvis en iTunes konkurent hver) er begge kjent for å "dekke over", som jeg kaller det, e-post fra iTMS.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Gooseflesh » fre 10.03.2006 1:06

Moldarin skrev:Både MSN Hotmail og Yahoo! Mail (begge selskaper har tilfeldigvis en iTunes konkurent hver) er begge kjent for å "dekke over", som jeg kaller det, e-post fra iTMS.


Jeg bør vel sende en SMS i tillegg da for å sørge for at vedkommende sjekker søppelpostkassen også :-/
medlem i 243 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron