Bose Quietcomfort 15 ny versjon?

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Bose Quietcomfort 15 ny versjon?

Innleggav Madsbads » søn 14.08.2011 15:00

Hei folkens.
Kjøpte meg et nytt headset fra Bose i går på soundgarden, nærmere sagt Quietcomfort 15.
Var inne på Bose sine hjemmesider og fant ut at det har kommet en ny versjon, stemmer det? mitt sett følgte verfall ikke iPhone/iPod controll cabelen.

Ser også på eplehuset så beskriver de produktet me (NY!)
http://www.eplehuset.no/produkt/2646_bose-quietcomfort-15-for-iphone-ny.aspx

Er det bare cabelen som er ny eller er hele headsettet forbedret?

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Bose Quietcomfort 15 ny versjon?

Innleggav StickyIcky » søn 14.08.2011 18:23

Har selv 2 par av disse, og de første jeg kjøpte i Mars fulgte det ikke med ledning med iPod-kontroll. I juni kjøpte jeg ett par til min søster i bursdagsgave, og da var det iPod-kontroller på disse. Jeg sa til Bosebutikken at jeg ikke hadde det på mine par, så gikk han på bakrommet å hentet en ny ledning til meg uten ekstra kostnad. Det kan du spørre dem om :) det er kun ledningen.
medlem i 179 måneder
 

Re: Bose Quietcomfort 15 ny versjon?

Innleggav Madsbads » søn 14.08.2011 20:11

StickyIcky skrev:Har selv 2 par av disse, og de første jeg kjøpte i Mars fulgte det ikke med ledning med iPod-kontroll. I juni kjøpte jeg ett par til min søster i bursdagsgave, og da var det iPod-kontroller på disse. Jeg sa til Bosebutikken at jeg ikke hadde det på mine par, så gikk han på bakrommet å hentet en ny ledning til meg uten ekstra kostnad. Det kan du spørre dem om :) det er kun ledningen.


Takk for svar. Va litt usikker om jeg hadde gjort d umulige. Kjøpe et gammelt produkt:P
Da skal jeg prøve på d:)

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]