Spotify på iPod i dock

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Spotify på iPod i dock

Innleggav kln » ons 01.12.2010 14:15

Hei!

Er det noen som har erfaring med bruk av Spotify på en iPod Touch (2G) som står i en dock (f.eks. en Altec inMotion Classic iMT620 eller en Logitech Pure-Fi Anywhere 2)?
Vil Spotify fungere, eller vil iPodens egen avspiller overstyre Spotify?
Jeg antar at Spotify ikke kan betjenes fra docken eller fjernkontrollen(?)
medlem i 208 måneder
 

Re: Spotify på iPod i dock

Innleggav ragge84 » tor 02.12.2010 10:54

jeg tror da den skal klare det men du må jo ha spotify premium foo å spille av på iPod/iPhone :P

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Spotify på iPod i dock

Innleggav oysts » tor 02.12.2010 10:55

Jeg har en Geneva med iPhone dock og jeg kan styre Spotify fra fjernkontrollen.

Øystein

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Spotify på iPod i dock

Innleggav kln » tor 02.12.2010 11:00

Jeg har Spotify premium, så det er ikke noe problem :-)

Grunnen til at jeg lurer på om det vil fungere er at jeg har iPod-adapter i bilen (Toyota), og der er det ikke mulig å spille Spotify. Hvis jeg kopler til iPoden og starter Spotify, så får jeg spilt av én sang, før den interne avspilleren overtar.
Det er heller ikke mulig å betjene Spotify fra bilstereoen, slik jeg kan med iPodens interne avspiller.

Så hvis det fungerer like dårlig med en dock, så er det liksom ikke noen vits :-/
medlem i 208 måneder
 

Re: Spotify på iPod i dock

Innleggav ragge84 » tor 02.12.2010 11:32

then i donno :)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Spotify på iPod i dock

Innleggav Shiver » tor 02.12.2010 11:37

Nå har jeg riktignok en Pioneer spiller i bilen, men hos meg funker det å sette musikken som kommer fra iPod-delen av telefonen på pause etter at en sang har begynt, og så starte Spotify. Da går den ikke tilbake til iPod'en.

Men å kontrollere spotify fra bilstereoen går nok ikke nei.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Spotify på iPod i dock

Innleggav MrUnderhill » tor 02.12.2010 11:51

Hvis docken i bilen tar over styring av iPoden så vil den nok bare spille av musikkk som du har tilgjengelig via musikk appen, og ikke Spotify.

Tror jeg har lest ett sted at det fungerer hvis fjerner all musikk fra musikk appen (slik at du kun har musikk i Spotify på iPoden).
medlem i 165 måneder
 

Re: Spotify på iPod i dock

Innleggav kln » tor 02.12.2010 11:55

Jeg tror jeg har prøvd de fleste muligheter, men det funker bare ikke på Toyotas bilstereo.
Trikset med å fjerne all musikk har jeg prøvd, men det som skjer da er at bilstereoen påstår at det ikke er noen CDer i CD-veksleren (iPoden kommer opp som CD-veksler, hvor hver CD representerer en spilleliste).

Men det virker som det er stor forskjell på hvordan de ulike bilstereoene "snakker" med iPod, for jeg vet det funker på noen merker.
medlem i 208 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]