Apple In-ear headset har sluttet å virke

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Apple In-ear headset har sluttet å virke

Innleggav EvenruD » tor 18.11.2010 15:45

Hei

Det har seg slik at jeg i sommer, kjøpte et sett Apple In-ear headphones fra Mac Store i Panama.
Fikk vite av dem at produktet hadde "world wide" garanti, og på kvitteringen står det at de er en autorisert forhandler. Naiv som jeg er, kjøpte jeg produktet, da jeg sparte et par shillinger og i tillegg kunne bruke dem på den lange flyturen hjem.

Så i dag skjedde det, at høyre høytaler sluttet å virke. Jeg har sjekket både på Macen min og på iPhonen, og den spiller kun på den ene siden.
Jeg kontaktet Apple, hvor jeg fikk vite at det var litt det samme som at Kiwi har lov til å selge Chiquita bananer (?).... Med andre ord, så fikk jeg det ikke dekket på garantien.

Om noen kan spansk, så er dette hjemmesiden: http://www.macstore.com.pa
Som dere kan se, så har de "Premium Reseller" nederst på hjemmesiden.

Er løpet kjørt her, eller har jeg mer å hente ved å prøve å kontakte en annen enn han jeg snakket med?
medlem i 200 måneder
 

Re: Apple In-ear headset har sluttet å virke

Innleggav Wackhy » tor 18.11.2010 18:05

Bare lever de inn til en Apple-forhandler, så går det som regel bra.
Forøvrig følger det med et byttepar av høyttalere. De er festet bakpå den pappdelen som ligger i eska mener jeg å huske.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Apple In-ear headset har sluttet å virke

Innleggav EvenruD » tor 18.11.2010 18:23

Aha, har ikke lagt merke til de reserve høytalerne der. Nå virker de fint igjen.
Er det noe som ryker ofte eller?
medlem i 200 måneder
 

Re: Apple In-ear headset har sluttet å virke

Innleggav Wackhy » tor 18.11.2010 21:58

I grunn ikke, men Apple er de neste jeg har vært borti som lar deg bytte høyttalerne selv på denne måten. Ganske genial greie i grunn. For min del passet ikke pluggene, som 90% av alle In-Ear plugger. Så mine ligger i en skuff i støver ned...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Apple In-ear headset har sluttet å virke

Innleggav dMonBreed » tor 18.11.2010 22:18

Det er ikke ekstra høytalere som følger med, men ekstra filter for å hindre at du får ørevoks og smuss inn i selve høytaleren...

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere