Hei
Det har seg slik at jeg i sommer, kjøpte et sett Apple In-ear headphones fra Mac Store i Panama.
Fikk vite av dem at produktet hadde "world wide" garanti, og på kvitteringen står det at de er en autorisert forhandler. Naiv som jeg er, kjøpte jeg produktet, da jeg sparte et par shillinger og i tillegg kunne bruke dem på den lange flyturen hjem.
Så i dag skjedde det, at høyre høytaler sluttet å virke. Jeg har sjekket både på Macen min og på iPhonen, og den spiller kun på den ene siden.
Jeg kontaktet Apple, hvor jeg fikk vite at det var litt det samme som at Kiwi har lov til å selge Chiquita bananer (?).... Med andre ord, så fikk jeg det ikke dekket på garantien.
Om noen kan spansk, så er dette hjemmesiden:
http://www.macstore.com.pa Som dere kan se, så har de "Premium Reseller" nederst på hjemmesiden.
Er løpet kjørt her, eller har jeg mer å hente ved å prøve å kontakte en annen enn han jeg snakket med?