Apple Hi-Fi - Løs dock connector

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Apple Hi-Fi - Løs dock connector

Innleggav jonaso » tir 25.05.2010 12:25

Hei,

jeg har siden noen år tilbake en Apple Hi-Fi som jeg er meget fornøyd med. I helgen begynte dog dock connectoren å streike. Det vil si, hvis jeg fester ipoden i docken og trekker den litt mot meg, så lader den og jeg kan spille musikk som vanlig. Men slipper jeg den med hånda så rører den seg noen millimeter bakover og mister så kontakten og slutter lade og spille.

Det ser alltså ut til at det er noe med den lille connectoren som gått i dass. Dette er egentlig noe som jeg vært urolig over fra dag en, og nå er det skjedd. Er det noen som opplevd det samme og fikset det? Ev. levert den inn en plass og fått det løst? Er litt urolig da Apple jo sluttet produsere denne.

Noen som har erfaring med dette som kan dele med seg av erfaringer?

Mch
/jonas

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Apple Hi-Fi - Løs dock connector

Innleggav bzzlink » tir 25.05.2010 13:14

Har akkurat det samme på min, jeg har resignert, og bruker en kabel istedenfor. Hvis du kjøper en med både lyd ut å usb port, så får du fortsatt spilt musikk og ladet.

Post gjerne her om du får reparert den, jeg lurer på det samme, men det er jo begrenset hvor mye penger jeg vi betale for det.

Det sagt, så har jeg enda tilgode å finne et annet anlegg i samme str og prisgruppe som overgår denne lille fantastiske boksen.
medlem i 192 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron