apple-in-ear gir støt

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

apple-in-ear gir støt

Innleggav VHK » ons 03.03.2010 23:45

Fikk et par "apple-in ear"-propper til jul. Brukt dem sammen med iPhonen min (ikke vært noe problem når jeg brukt dem på macen, men da sitter jeg tross alt stille - hvis det kan ha noe å si).
Leverte de på reprasjon i vinterferien fordi øreproppene rett og slett ga meg støt i øret. Først veldig sjeldent, men til slutt så hyppig at jeg ikke kunne bruke dem. Kan ikke skjønne hvordan eller hvorfor, men det kjentes ut som støt/gnistring og ikke bare hoppet jeg til litt titt og stadig, jeg ble også jeg helt øm i øregangene.
Under en uke etter at jeg leverte proppene på rep. hos karene på eplehuset (må jo skryte litt av servicen, oppe i all elendigheten) fikk jeg et par splitter nye propper, av samme slaget. Nå har det gått 3 dager, og jeg får støt igjen. Akkurat på samme måte som sist, sjeldent og mens jeg er i bevegelse. Foreksempel når jeg tar hånden inn eller ut av lomma iphonen ligger i, også kommer det et støt i øret.
Så sitter jeg og lurer på om det er tilfeldig at jeg har fått to par ørepropper som gir støt, for jeg har ikke hørt om noen andre med dette problemet og disse øreproppene, eller om det er noe jeg gjør galt. Kunne det evt. hvert inngangen i iPhonen som svikter? (har ikke merket noe når jeg har testet andre headset, men har ikke prøvd andre in-ears, bare de vanlige som henger).

Hva skjer?
Sist endret av VHK den tor 04.03.2010 0:50, endret 1 gang
medlem i 184 måneder
 

Re: ANDRE APPLE IN EAR-PARET SOM GIR STØT

Innleggav StickyIcky » ons 03.03.2010 23:58

Jeg har opplevd det samme. Det som først skjedde var at jeg var innom Carlings i Oslo, for så å bare se meg litt rundt etter noe fett. Når jeg løfter opp en jakke, kommer det et kraftig støt gjennom hodet mitt, og jeg kaster alt jeg har i hendene mine fra meg. Kompisa jeg var sammen med og de som jobbet der skvatt til og spurte om det gikk bra og hva som hadde skjedd. Jeg fortsalte det med strømmen, og alle bare lo, ettersom de ikke trodde det var mulig.

Litt senere på dagen får jeg det samme. Denne gangen både i øret og i lommen min. Jeg skyndter meg å river opp iPhonen min og ser en del gnistring rundt hodeplugginngangen til jeg får revet ut pluggen.

Jeg ringte Telenor, og de ba meg levere telefonen tilbake, så skulle jeg få ny. Det fikk jeg, men de kunne ikke forklare annet enn at det var en "produksjonsfeil".

Har ikke opplevd dette siden. Så jeg tørr påstå at det er mobilen din.
medlem i 180 måneder
 

Re: ANDRE APPLE IN EAR-PARET SOM GIR STØT

Innleggav palelnan » tor 04.03.2010 0:47

Kick!

Ligg unna caps lock i forumet.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav VHK » tor 04.03.2010 1:00

Haha. Ingen tror på meg heller!
Har aldri sett noen gnister, støtene er forholdsvis svake, men ellers likner på situasjonen du var i.
Kom på at jeg har opplevd å få støt med proppene koblet i tredemølle, men da tenker jeg at hvis det er utgangene det er noe galt med, så er jo kanskje ikke det så rart?

bør jeg gå til butikken jeg kjøpte telefonen, selvom jeg ikke vet om det er telefonen det er noe galt med?

palelnan: Litt frustrert..
medlem i 184 måneder
 

Re: apple-in-ear gir støt

Innleggav StickyIcky » tor 04.03.2010 3:06

Ja, det syns jeg du burde gjøre :) Jeg ringte Telenor, og ble bedt om å komme til dem. Det gjorde jeg samme dag og alt var i boks :)
medlem i 180 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]