iPhone/ipod tilbehør du savner?

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

iPhone/ipod tilbehør du savner?

Innleggav krsk0 » søn 31.01.2010 2:05

Hei,

Jeg vurderer å starte en liten nettbutikk, hvor jeg selger tilbehør til iPhone/iPod som ikke er så lett å få i Norge.

Er det noe du savner til din iPod eller iPhone, som ikker tilgjenlig i Norge?
medlem i 184 måneder
 


Re: iPhone/ipod tilbehør du savner?

Innleggav Popkorn » man 01.02.2010 22:01

Disse tingene ville jeg likt :

- Mikrofon
- Flere deklser ( slike du ikke ser i Norge )

De andre tingene som beskyttelsesfilm vil du ikke tjene stort på, siden mange selger det produktet.
medlem i 171 måneder
 

Re: iPhone/ipod tilbehør du savner?

Innleggav master » man 01.02.2010 22:31

ser at 3giphone.tk har noe av slikt stæsj, har noen handlet hos de`?
Likte lady gaga ørepropper men vet ikke om jeg skal handle eller

Brukerens avatar
medlem i 173 måneder
 

Re: iPhone/ipod tilbehør du savner?

Innleggav krsk0 » man 01.02.2010 23:31

Takk for tips :-)

Den siden du henviser til bruker et gratis domene, noe jeg ikke ville følt meg veldig sikker over.
medlem i 184 måneder
 

Re: iPhone/ipod tilbehør du savner?

Innleggav master » man 01.02.2010 23:32

jo men jeg ser jo mange som har skrevet om de men kanskje jeg kan begynne med noe små ting først :-D Legger inn en bestilling nå og dersom jeg mottar de innen 3 dager så kan jeg legge inn andre bestillingen da. Er ikke det en god ide? det er ingen som selger de og ser muligheten for meg å gi dem i gave til min kjæresten

EDIT: Da har jeg fått bestilt noen små ting og håper de kommer allerede denne uka, fant en veldig bra deksel med tanke på valentin dagen og den er også bestilt. Håper den er liek fin som de viser :-)

Brukerens avatar
medlem i 173 måneder
 

Re: iPhone/ipod tilbehør du savner?

Innleggav fremmed » tir 02.02.2010 11:01

De kommer sikkert!
Jeg har selv bestilt varer hos dem en gang i fortiden og de var litt forsinket men kom i posten akkurat som beskrevet!

good luck buddy 8-)

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: iPhone/ipod tilbehør du savner?

Innleggav tassesann » tir 05.07.2011 18:32

Moderert av Wackhy:
§1.3 SPAM, multilevel marketing, affiliatelenker etc. er ikke tillatt
Det er ikke tillatt å drive markedsføring av komersielle produkter eller tjenester, herunder skjult reklame og såkalt multilevel marketing, dersom det ikke på forhånd foreligger skriftlig avtale med administrator av nettstedet. Annen uønsket informasjon, som går under uttrykket spam, er heller ikke tillatt. Såkalte "affiliate" lenker hvor eieren lenken mottar penger, poeng eller andre ytelser når noen trykker på disse lenkene er heller ikke tillatt å poste på i1s forum uten å informere klart og tydlig om at dette er linker som gir avsender fordeler.

i1 forbeholder seg retten til å fjerne enhver informasjon som blir tolket å være et brudd på denne regelen. i1 har null-toleranse på gjentagende spam eller markedsføring av kommersielle produkter/tjenester uten på forhånd å ha avklart dette med administratorer/moderatorer.
medlem i 153 måneder
 

Re: iPhone/ipod tilbehør du savner?

Innleggav TheRealChristoffer » tir 05.07.2011 18:40

ting fra icarbons.com

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron