Hvilke hodetelefoner skal velge?

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Re: Hvilke hodetelefoner skal velge?

Innleggav StickyIcky » man 16.11.2009 1:41

Jeg bruker selv Bang & Olufsen headset. Sinnsykt god lyd og isolering! Til ditt prisanslag kan jeg komme med disse: http://store.apple.com/us/product/TB634LL/A

:))
medlem i 180 måneder
 

Re: Hvilke hodetelefoner skal velge?

Innleggav tarik1988 » tir 17.11.2009 17:36

hehe ja. Bang Olufsen e sinnsyk bra ja, men koster en del :P
også elegant design :D

men creative har jo også en del headphones, de e jo også ekstreme på lyder,
http://us.creative.com/products/welcome ... tegory=437
medlem i 193 måneder
 

Re: Hvilke hodetelefoner skal velge?

Innleggav AsbjørnH » tir 17.11.2009 18:23

master skrev:Skullcandy FMJ, en av de beste jeg har hatt og kan anbefales sterkt!

Å kjære Gud, for all del, ikke kjøp de om du liker å høre på musikk! :-!

Bose er fine saker :-) Men jeg synes at det er overpriset da du kan få mye finere godlyd for lik pris.
Lydkanselereringsteknologien på Bose Quietcomfort 3 er veldig god :-D Jeg husker jeg hadde et sett av disse, de var fantastiske. Du kan glemme alle uønskede lyder på bussen, når du har time på skolen eller når du sitter på fly.

AKG er veldig bra! Du får veldig greit for pengene her.
K518DJ er et fint headset som jeg har sett helt ned i 400 kr, og dette må vel være det beste du får for rundt 500 kr om man ser bort ifra ørepropper.

Sennheiser er også _veldig_ bra! Men det spørs hva slags musikk du hører på, det er generelt veldig lite trøkk i hodetelefonene til Sennheiser klokker. Øreproppene dems kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke har testet de. Kjenner 2 stk. som kjører Sennheiser propper, og de er knallfornøyde, men nå vet jeg jo ikke hvor kresne de er på lyden. Sennheiser lager hodetelefonene sine beregnet til klassisk musikk.

Monster er vel helt greit, men ikke noe mer enn det. Har kun testet headsettet i butikk 2-3 ganger, får samme lydopplevelsen. Lyden er litt blass, men god, detaljene er i bakgrunn og du får med deg det meste, men det er likevel noen detaljer du mister - jeg vet ikke om dette er pga. at sangene på iPod'en som var i butikken ikke hadde høy bitfrekvens. Monster lager iallefall helt greie kabler, benytter selv en subkabel fra dem + diverse andre ting.
Jeg synes Beats by Dr. Dre er overpriset, du får ikke det du betaler for. Men selvfølgelig, det er jo status å ha det da mange ungdommer vet hvor mye disse koster (som gjør det til status a ha dem).

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Hvilke hodetelefoner skal velge?

Innleggav kafforno » ons 18.11.2009 21:29

Flott, blir nok AKG på meg da! :-)
medlem i 186 måneder
 

Re: Hvilke hodetelefoner skal velge?

Innleggav Andersp111 » tor 19.11.2009 1:15

Tror jeg venter med å skaffe nytt headset til over jul. Ønske med heller ny iPod, siden jeg mistet min for en liten stund siden.
Ser ikke bort fra at det blir Bose on-ear, hvis ikke noe annet dukker opp. K 518 DJ høres bra ut, men det virker som om Bose ligger en klasse over. Så jeg tror nok det blir Bose, på tross av pris forskjellen. Hvis ikke noe annet dukker opp :-)

AsbjørnH: Hvilken finere godlyd får man til bedre pris en Bose?

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Hvilke hodetelefoner skal velge?

Innleggav AsbjørnH » søn 06.12.2009 15:01

Andersp111 skrev:AsbjørnH: Hvilken finere godlyd får man til bedre pris en Bose?

Stort sett det aller meste av seriøse lydmerker. At Bose er overpriset er jo ikke akkurat nytt.

Hvor mye har du tenkt til å bruke?

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Forrige

Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]