V-moda Vibe Duo - erfaringer?

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

V-moda Vibe Duo - erfaringer?

Innleggav SondreB » ons 23.09.2009 19:58

Hei!

Jeg er på utkikk etter nye øreplugger til iPhone 1. gen.

Jeg har sett litt på V-moda Vibe Duo, og synes de ser veldig bra ut.

Er det noen som har erfaring med disse ørepluggene? Eventuelt noen andre anbefalinger i samme prissjiktet? :)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: V-moda Vibe Duo - erfaringer?

Innleggav Dykkeren » ons 23.09.2009 20:42

Kjøpte 3 av disse januar 2008. Alle 3 fungerer som de var nye den dag i dag. 1 av settene sluttet å virke etter bare 1 par uker, sendte de tilbake og fikk nye umiddelbart. De brukes av tenåringer og de er meget godt fornøyd. Brukt på alle generasjoner av iPhone.
medlem i 206 måneder
 

Re: V-moda Vibe Duo - erfaringer?

Innleggav Sparoey » ons 23.09.2009 21:03

Jeg har brukt v-moda og er kjempe fornøyd! Di har fantastisk kundeservice om du skulle være så uheldig å ha noen problemer! Sjekk PM :)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: V-moda Vibe Duo - erfaringer?

Innleggav Hiro Nakamura » ons 23.09.2009 21:55

Mystisk.

Jeg og alle jeg kjenner som har de har erfart at de ved vanlig bruk holder i inntil seks måneder før de går i stykker. Ved at en av høytalerene slutter å fungere. Har fått kranglet meg til nye hver gang hittil, men det er litt slitsomt å holde på med.
medlem i 194 måneder
 

Re: V-moda Vibe Duo - erfaringer?

Innleggav eisa01 » ons 23.09.2009 22:06

Mine gikk og i stykker, og det har en kamerat sine også gjort, så jeg ville holdt meg unna.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: V-moda Vibe Duo - erfaringer?

Innleggav Ecurb » tor 24.09.2009 1:42

Jeg hadde tre ulike par i løpet av litt mer enn et år. På alle sluttet en av proppene å virke etter 3-6 mnd. De ble behandlet veldig bra, så jeg er ikke akkurat imponert over bygge-kvaliteten.
Lyden var forsåvidt bra, men anbefaler deg likevel å holde deg unna.
medlem i 197 måneder
 

Re: V-moda Vibe Duo - erfaringer?

Innleggav Kaffri » tor 24.09.2009 8:51

Jeg likte dem veldig godt, men gikk raskt i stykker. Som det skrives ovenfor: den ene høyttaleren sluttet å virke etter kort tid. Fikk nye, men det samme skjedde.

Såvidt jeg vet har Humac (i hvert fall i Oslo) sluttet å selge dem nettopp fordi det var så mange som ble returnert fordi de ikke virket.
medlem i 197 måneder
 

Re: V-moda Vibe Duo - erfaringer?

Innleggav kjetilfalck » tor 24.09.2009 9:00

Ville holdt meg unna disse. Veldig bra så lenge de fungerer, men mista kontakten med ene proppen etter 3-4 måneder. Hatt to forskjellige utgaver og begge var sånn. Dårlig kvalitet til en dyr penge.
medlem i 198 måneder
 

Re: V-moda Vibe Duo - erfaringer?

Innleggav Fedorian » tor 24.09.2009 9:03

jeg har hatt mine i et år nå, ingen problemer og storfornøyd med lyden :)
medlem i 191 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]