Apple in-ear silikontupper

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Apple in-ear silikontupper

Innleggav SN25P » tir 09.06.2009 20:56

Har selvfølgelig klart å miste silikon-"bud's" ene til Apple in-ear headsettet mitt. Var innom både Humac og Eplehuset idag, og ingen av dem kan skaffe det. Noen anelse om hvor jeg kan få tak i disse i small og medium? Evt. noen som har et par tupper de ikke bruker?

Takker for svar :)
medlem i 199 måneder
 

Re: Apple in-ear silikontupper

Innleggav SN25P » lør 13.06.2009 10:21

Bumper denne jeg. Ingen som vet noe?
medlem i 199 måneder
 

Re: Apple in-ear silikontupper

Innleggav svano » ons 17.06.2009 13:18

Har du hatt noe hell med å få tak i? Om apple ikke leverer disse som tilleggsutstyr er jo det virkelig merkelig, og det betyr også at de utgår som alternativ for meg (har vurdert dem).

På sonyericsson-settet mitt mistet jeg disse rett som det var og selv om 60 kroner til nye var surt (man må kjøpe alle tre størrelsene, ikke bare de man trenger) så var det i det minste mulig å få tak i.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Apple in-ear silikontupper

Innleggav vekva » lør 27.06.2009 15:09

Bumper jeg også.
Mener jeg har lest et eller annet sted at det var mulig å få tak i dette fra 3. partsleverandør?

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 


Re: Apple in-ear silikontupper

Innleggav TSM » tor 29.10.2009 21:27

Som yawron postet. Klarte også å miste mine, og søkte en del på nettet før jeg fant den siden. Kjøpte for 2 uker siden, fikk dem etter 5 dager. 6 par for 20$, så meget overkommelig pris. Kvaliteten er meget bra, kan vel si at de er så og si like som apples sine, passer perfekt, litt mer gjennomsiktige, men kjennes helt like ut i ørene.
medlem i 197 måneder
 

Re: Apple in-ear silikontupper

Innleggav Marw » tir 05.01.2010 23:16

Haha, jeg logger meg på for å starte en tråd om dette, og det første jeg finner er denne tråden! Herlig. Bestilte nettopp 10 stk, så har jeg en stund!

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Apple in-ear silikontupper

Innleggav Kristert » ons 06.01.2010 1:48

Jeg hadde mistet en av de små skruene som sitter under silikontuppene og gikk til Eplehuset for å spørre om det gikk an å bestille en ny hos/via dem. Da sa han jeg snakket med at hvis jeg kom tilbake med øreproppene og alt som fulgte med, skulle jeg få et helt nytt sett av ham. Noe om at de hadde et visst antall som kunne sendes tilbake til produsenten. Så da fikk jeg byttet inn de ellers fungerende øreproppene mine til et sett helt nye, men TO ekstra par skruer og tre par silikontupper (S/M/L) uten å betale ett rødt øre. :D

Beste av alt, jeg hadde ikke engang kjøpt øreproppene på Eplehuset, men på Humac. Hadde visst god karma den dagen.
medlem i 183 måneder
 

Re: Apple in-ear silikontupper

Innleggav Marw » ons 06.01.2010 15:33

Det var ikke den beskjeden jeg fikk når jeg var der sist(med nesten samme problem)

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Apple in-ear silikontupper

Innleggav alinasofia1234 » lør 06.12.2014 21:29

I have always hated earbuds with silicone tips because they always end up getting lost or getting torn apart.. Here I have found some nice headphones that you might want to check

http://www.techtapper.com/best-headphones-under-200-dollar/
medlem i 118 måneder
 

Re: Apple in-ear silikontupper

Innleggav remekboy » tir 09.12.2014 17:11

Anbefaler propper fra complyfoam.com , har brukt de på alle mine headsett og de er utrolig bra, lyden blir mye bedre, og de isolerer støy veldig bra også.
medlem i 191 måneder
 

Re: Apple in-ear silikontupper

Innleggav Stensilcase » tor 26.03.2015 11:32

De har mange gode kvalitets øreplugger og headsett hos - http://lux-case.no/samsung-galaxy-s-hodetelefoner.html - Det kan godt hende at du kan finne noen som passer deg der ;) Ha en god dag videre ;)
medlem i 132 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere