audio pro - porto go - "klipping" i lyden

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

audio pro - porto go - "klipping" i lyden

Innleggav knebono » søn 07.06.2009 10:22

jeg har kjöpt audio pro sin - porto go.
fantastisk lyd i denne lille enheten.
Fikk den for 1200,- SEK på Nordby Digital (nordby shoppingcenter) :-D
så den var priset opp mot 2000 NOK under en test i lyd og bilde (årets ipod produkt 2008)

...men, når vi satt ute igår kveld så ble det pluteselig litt "klipping" i lyden. eller at det ble et par "småstopp" på et nanosekund. dette ble jo utrolig irriterende. Dette skjedde mot slutten. hadde vel hatt den på non-stop fra ca 17-23.

kan opplyses at vi spilte ganske höyt inneimellom, men det var aldri noe "vrenging" av lyden underveis.
er det noen som har denne og har opplevde det samme. jeg opplever ikke det samme fra ipod'en når jeg spiller den til vanlig, så det ligger nok ikke i ipod'en

og hvis det er noen andre som har porto go som har koblet til en subwoofer så gi gjerne en tilbakemelding på om det fungerer. de hadde en audio pro subwoofer til 1800,- SEK som jeg faktisk vurderer. og vil en subwoofer overföre noe av "kreftene" så at "klippingen" kan bli borte ?

Håper dere forstår hva jeg mener selv om jeg ikke har hi-fi uttrykkene inne

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: audio pro - porto go - "klipping" i lyden

Innleggav annikabassen » man 20.05.2013 14:32

Har hatt akkurat det samme problemet for et år siden, men da var det verre enn bare litt klipping. Den slo seg rett og slett av og sluttet å spille jevnt over. Ved tid til annen ville den ikke spille i det hele tatt. Kjøpte også på Nordbysenteret. Det er heller ikke mulig å benytte enheten som trådløs da den ikke vil ta i mot batterier.... veldig ergelig, og kjøpsloven er vel ikke lik i Norge som i Sverige....
medlem i 130 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]