Hvordan skaffe ekstra buds til in-ears?

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Hvordan skaffe ekstra buds til in-ears?

Innleggav Romundstad » søn 26.04.2009 12:10

Presterte igår og miste den ene bud'en til mine in-ear høretelefoner. Jeg bruker headsettet til hands-free, så behovet for en ny bud er stort.

Er det noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg et ekstra sett medium buds (jeg snakker nå om de hvite utskifsbare "greiene" du fester på selve øreproppen for å endre størrelse, og skape "in-ear"-effekten

Er det evnt noen her som ønsker å selge sine?

På forhånd takk=)
medlem i 183 måneder
 

Re: Hvordan skaffe ekstra buds til in-ears?

Innleggav ereynell » man 27.04.2009 11:52

var på eplehuset og kjøpte et sett med øretlf til Iphonen. De heter Flamingo, og har forskjellige pads for å tilpasse div ører. De er helt klart å anbefale. Sitter bra, god lyd og meget holdbare.
http://www.ilounge.com/index.php/review ... c-headset/

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Hvordan skaffe ekstra buds til in-ears?

Innleggav Romundstad » ons 29.04.2009 19:54

Tror desverre ikke du skjønte spørsmålet. Mulig det var dårlig formulering fra min side. Jeg eier Apple In-ears. Her følger det med tre ekstra sett silikon buds. Jeg bruker de i medium, og har mistet den ene. Lurer derfor på hvor jeg kan skaffe meg nye.

Er ikke interessert i nye hørepropper, kun buds til mine gamle=)
medlem i 183 måneder
 

Re: Hvordan skaffe ekstra buds til in-ears?

Innleggav FrkBortevekk » man 04.05.2009 16:13

Hei! Jeg sliter med det samme. Bruker small, og har mistet den ene. Har sett i medium og large helt ubrukte, så om du har de i small kan vi godt bytte?

Har hørt at apple er i ferd med å få pakker med kun buds på markedet, men hvem vet hvor lang tid det vil ta.

Ellers har jeg funnet en butikk som selger ekstra buds (ikke apple orginale) som skal være til in-ears. De shipper også til norge, men har kun medium.
medlem i 212 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]