iPod In-ear popper ut!

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

iPod In-ear popper ut!

Innleggav iRemote » ons 11.03.2009 23:38

Hei, er det bare meg eller er det slik at in-ear proppene popper ut hvi du går tur eller no slikt? plages noe sykt av dette!

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: iPod In-ear popper ut!

Innleggav mreitan » tor 12.03.2009 0:37

For å løse problemet må du laste ned den nyeste programvare-oppdateringen til iPoden.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: iPod In-ear popper ut!

Innleggav iRemote » tor 12.03.2009 8:34

Var det ironisk ment? <_<

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: iPod In-ear popper ut!

Innleggav Amishen » tor 12.03.2009 14:15

Han tenkte sikkert på noko lyd som forsvinn, eller lagger... eller det bare var ironisk.

Har sjølv desse In-ear, men har ikkje merka at dei dett ut. Har du prøvd dei ulike størrelsane og funne ut kvifor ein størrelse som passer best for dine øyre?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: iPod In-ear popper ut!

Innleggav iRemote » tor 12.03.2009 15:41

Har prøvd den minste. Siden jeg ikke turte å gå på høyere størrelsse ettersom jeg har små øreganger! (I believe)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: iPod In-ear popper ut!

Innleggav mgmartin » tor 12.03.2009 17:45

du kan vel ikke klage over at de detter ut før du har prøvd alle størrelsene..



jees :rolls eyes:
medlem i 182 måneder
 

Re: iPod In-ear popper ut!

Innleggav BazookaAce » tor 12.03.2009 19:09

Du får bestille "iConstruct" fra Apple.com. Dette er et verktøy for å utvide øregangene.

Ellers kan jeg nevne at jeg selv sliter med ørepropper. Tror bare jeg har unormale øreganger eller noe, for jeg har aldri i mine 22år på denne jord funnet noen ørepropper som faktisk klarer å sitte i ørene uten at de faller ut etter ganske nøyaktig 13 sekunder.

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: iPod In-ear popper ut!

Innleggav iRemote » fre 13.03.2009 0:52

Oi, nei det er ikke så gæli. Den fungerer noen lunde fint i sittende7 stående sitting, men den glir ut sånn mellom 50 sekunders mellom rom, det er det at jeg skal jogge / gå tur om sommeren / vintern som plager meg. da detter de ut. forså vidt greit nå med lue å sånn. Men det å jogge med solbriller i 30 grader med lue. DET, DET er kjipt det! :)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: iPod In-ear popper ut!

Innleggav BazookaAce » fre 13.03.2009 1:00

Hehe, ja 13 sekunder var å overdrive litt, men de pleier å sitte i hvertfall nærmere 1 minutt hvis jeg klarer å stå/sitte stille. Men ellers gjør lue saken lettere, men som du sier, så kan dette både bli varmt, og samtidig se rimelig dumt ut når man kommer joggende ned veien i 30 grader. I juli.

Så endten må du nesten bare lete videre, og se om du finner "the one", (si ifra hvis du gjør det) ellers må du nok investere et par tusen kroner i nye ører. :-P

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: iPod In-ear popper ut!

Innleggav iRemote » fre 13.03.2009 8:04

Da tror jeg, jeg går får ny ører! ;)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]