Apples nye øreplugger

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Apples nye øreplugger

Innleggav person@ljesus » man 09.02.2009 15:34

spørsmål: fungerer fjernkontrollknappen på dette headsettet som det som jeg har til Iphonen? er det mic på det? Har fått bra kritikker lydmessig.
medlem i 191 måneder
 

Re: Apples nye øreplugger

Innleggav Gaute43 » man 09.02.2009 15:39

Fra Apple (http://store.apple.com/no/product/MA850 ... MjI2OTcyMA):

Fjernkontrollen og mikrofonen støttes kun av iPod nano (fjerde generasjon), iPod classic (120 GB) og iPod touch (andre generasjon). Lyd støttes av alle iPod-modeller.

Krever programvareversjon 1.0.3 for iPod nano (4. generasjon), 2.0.1 for iPod classic (120 GB) og 2.2 for iPod touch (2. generasjon).

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Apples nye øreplugger

Innleggav person@ljesus » man 09.02.2009 17:21

kjipe greier. Ble veldig optimitstis.. mitt headset har en stk "sprengt" høytalerplugg..
medlem i 191 måneder
 

Re: Apples nye øreplugger

Innleggav olekr » man 09.02.2009 17:35

Noen som har peiling på om man kan få kjøpt disse på eplehuset? eller er det kun applestore som selger?
medlem i 189 måneder
 

Re: Apples nye øreplugger

Innleggav vekva » man 09.02.2009 17:45

Fjernkontrollen fungerer likt som standardheadsettet som følger med, bortsett fra muligheten til å justere volumet.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Apples nye øreplugger

Innleggav br » man 09.02.2009 19:52

De kan kjøpes på Eplehuset, men vet tror ikke de har fått inn.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Apples nye øreplugger

Innleggav vintris » ons 11.02.2009 19:46

Noen som vet om en butikk (foruten Apple Store) som har de på lager? Har vært innom en del butikker, men ingen som har de inne. MPX.no sier de får de inn 25. Februar.
Vil ha mine nå...
medlem i 189 måneder
 

Re: Apples nye øreplugger

Innleggav begriper » lør 14.02.2009 18:06

Jeg har vært og kjøpt mine i dag, på Eplehuset på Sten og Strøm. Jeg må innrømme at jeg er bittelitt skuffa faktisk. Det er ganske dårligere lydopplevelse enn på mine gamle Sony Ericsson (som fulgte med en eller annen telefon en gang). Har prøvd å skur opp EQ til bassforsterker, men det hjalp ikke nevneverdig synes jeg. Jeg hadde hpet på bedre lyd siden de er skrytt opp så voldsomt. Men til gjengjeld sitter de godt og selve fjernkontrolldelen er så bitteliten og nusselig at det forhåpentligvis veier opp i lengden.
medlem i 215 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]