ipod-anlegg: Noen spørsmål

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

ipod-anlegg: Noen spørsmål

Innleggav vogntog » tor 18.12.2008 23:10

Hei hei. Jeg skal kjøpe et ipod-dock-anlegg til meg selv jul, og har noen spørsmål jeg håper dere kloke mennesker kan hjelpe meg med :) Jeg har sett gjennom hva som fins der ute, og igrunn ikke blitt så veldig klok, for det fins jo så utroooolig mange forskjellige, i alle prisklasser.. Jeg har en ipod classic og iphone 3g.

Mine krav:
-lader ipoden
-har innebygd radio og helst også en bra vekkeklokkefunksjon
-koster mellom 1000 og 2000 kr
-ser bra ut
-har aux in, slik at jeg kan bruke den som høyttaler til macen

Det trekker heller ikke ned dersom den er lett å ta med seg i parken/på hytta/whatever, og at jeg kan synkronisere ipoden med itunes via docken, men dette er ikke sååå viktig. Skader heller ikke dersom den funker bra med iphone, spesielt mtp lading.

Mine kandidater er foreløpig Altec Lansing iM600 og Logitech Pure-fi Dream.

Er det noen som har noen å anbefale av disse? Eventuelt har prøvd noen andre og blitt frelst? Hadde jeg vært rik hadde jeg seff kjøpt B&W Zeppeliner bare fordi den er så ufattelig fet, men selv-gavebudsjettet holder nok ikke helt til det :) Tar imot alle gode tips med takk!
medlem i 193 måneder
 

Re: ipod-anlegg: Noen spørsmål

Innleggav ReVo » fre 19.12.2008 1:11

Heisann ;)

Jeg har Logitech mm50 nå, den er helt grei. Lyden er imponerte meg når jeg skrudde den på og satte iPhonen min i den, den har en ekstra funksjon hvis du skal spille høyt. Eneste ulempen med den er at du får ikke laderen ned i veska.
Du kan også synkronisere iPhonen/iPoden din med dataen når har et lite deksel bak er fjernet. Du kan også ved hjelp av en kabel høre på musikk fra evt en mac, eller en PC.


Men jeg har også hatt Logitech Pure-Fi Express, men valgte å bytte den ut fordi den var alt for svær når man skal ut å reise (Jeg reiser en del). Lydkvaliteten er like god som mm50, men denne har bedre bass. Men det som er ulempen med denne er at den er jo svær, og at du må bytte baterier når dem går tom, siden den ikke er oppladd bar.

Begge har vekkeklokke opplegg, du setter iPhonen på kl 9.00 regulerer volumet så når klokka ringer så ringer den via annlegget.. Men dessverre så har ingen av dem radio.

Nå har jeg delt mine erfaringer med deg, og håper du kommer fram til et bra annlegg.

Kos deg og God Jul :)

Mvh. ReVo^
medlem i 191 måneder
 

Re: ipod-anlegg: Noen spørsmål

Innleggav Black Celebration » fre 19.12.2008 10:08

Hei!

Logitech mm50 lader ikke Iphone 3g kun 1. gen. Iphone.

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]